Wydział Informatyki - Informatyka (S2)
specjalność: Programowanie gier komputerowych
Sylabusy - pełny wykaz przedmiotów:
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 | |
Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 | |
Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemach interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja | ||
Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabusy - wykaz przedmiotów wspólnych dla specjalności:
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 | |
Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 | |
Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Projektowanie oprogramowania
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Sztuczna inteligencja
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Programowanie gier komputerowych
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Systemy komputerowe zorientowane na człowieka
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemach interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka |
Sylabusy - wykaz przedmiotów niewchodzących w skład żadnego modułu:
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 | |
Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 | |
Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemach interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja | ||
Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabusy - wykaz przedmiotów niewchodzących w skład żadnego bloku obieralnego:
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemach interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja | ||
Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania | ||
Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabus - wykaz przedmiotów wchodzących skład bloku obieralnego 2
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 |
Sylabus - wykaz przedmiotów wchodzących skład bloku obieralnego 3
Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
---|---|---|---|
Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 |