Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|
Grafika komputerowa | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,4 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Interfejsy człowiek-komputer w grach | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,3 | 30 |
Percepcja eksperymentalna i poznawcza | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,4 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Proceduralne modelowanie środowisk gier | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 1,3 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 1,5 | 1,2 | 30 |
Programowanie silników gier | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,3 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Projektowanie gier | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,3 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria dyplomowe | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |