Wydział Informatyki - Informatyka (S2)
specjalność: Programowanie gier komputerowych
Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 3:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Praca dyplomowa | zaliczenie | 20,0 | praca dyplomowa | praktyczne | 20,0 | 0,7 | 0 |
Sztuczna inteligencja w grach | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 1,5 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 1,5 | 1,3 | 30 | |||
Zaawansowana grafika komputerowa | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 1,3 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 1,5 | 1,2 | 30 |