Wydział Nauk o Żywności i Rybactwa - Towaroznawstwo (S1)
specjalność: towaroznawstwo żywności
Plany studiów w roku akademickim 2013/2014 - semestr 1:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Ochrona własności intelektualnej | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 13 |
Szkolenie bhp | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 5 |
Szkolenie biblioteczne | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 2 |
Technologia informacyjna | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 2,0 | 45 |
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Chemia | egzamin | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 30 | |||
Elementy grafiki inżynierskiej i użytkowej | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 2,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Makroekonomia | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Matematyka | egzamin | 4,0 | ćwiczenia audytoryjne | praktyczne | 2,0 | 1,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 30 | |||
Ochrona środowiska | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,0 | 30 | |||
Statystyka | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Analiza sensoryczna | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 1,0 | 30 |