Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Zootechnika (S2)
specjalność: Ekolologiczne i amatorskie użytkowanie zwierząt
Plany studiów w roku akademickim 2017/2018 - semestr 2:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Chów zwierząt w gospodarstwach ekologicznych i agroturystycznych | zaliczenie | 5,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 3,0 | 1,6 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,6 | 40 | |||
Seminarium magisterskie | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Profilaktyka i patologie rozrodu | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 20 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,6 | 15 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 6 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 7 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 8 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 9 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 10 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 11 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 12 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Ekologia | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,1 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 15 |