Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TOW_1A_null_U01 | Potrafi zaprojektować wystawę, pokaz, imprezę a także ocenić słabe i dobre strony stosowanych rozwiązań. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TOW_1A_U05 | Potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne dotyczące studiowanego kierunku |
---|
TOW_1A_U07 | Wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygnięcia dylematów pojawiających się w pracy zawodowej. |
TOW_1A_U12 | Wykazuje umiejętność znajdowania, zrozumienia, analizy i wykorzystania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach. |
TOW_1A_U15 | Posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U04 | potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U05 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U06 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
S1A_U07 | analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje, w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z podstawami zachowania konsumentów i odpowiednim planowaniem przestrzeni wystawienniczych/ sprzedażowych i różnego rodzaju imprez. |
---|
C-2 | Przygotowanie i prowadzenie przezentacji dotyczących oceny organizacji pokazów i wystaw towarów. |
C-3 | Ukształtowanie umiejętności z zakresu merchandisingu |
Treści programowe | T-W-2 | Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej i wystawienniczej |
---|
T-W-3 | Tworzenie witryn i wystaw. |
T-W-4 | Merchandising wybranych produktów żywnościowych i przemysłowych |
T-W-5 | Kolokwium zaliczeniowe. |
T-L-1 | Ćwiczenia organizacyjne. Przydzielenie tematów do opracowania. |
T-L-2 | Projektowanie przestrzeni sprzedażowej/ wystawienniczej. |
T-L-3 | Planowanie ekspozycji produuktów na półkach. |
T-L-4 | Projektowanie witryn sklepowych. |
T-L-5 | Organizacja imprez. |
T-L-6 | Prezentacje. |
Metody nauczania | M-1 | wykład informacyjny |
---|
M-2 | metoda projektów |
M-3 | ćwiczenia audytoryjne |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: projekt i prezentacja |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Potrafi zaprojektować prostą wystawę lub pokaz, z trudem ocenia słabe i dobre strony stosowanych rozwiązań. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |