Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OZE_1A_J03_K01 | Student uzyskuje kompetencje społeczne dzięki którym będzie odpowiedzialny za pracę własną oraz w grupie. Umiejętność oceny potrzeb na rynku pracy. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OZE_1A_K06 | ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną, jest przygotowany do organizowania pracy własnej i zespołu osób, rozumie konieczność systematycznej pracy w działaniach rozciągniętych w czasie, postępuje etycznie, rozumie i docenia znaczenie uczciwości intelektualnej w działaniach własnych i innych osób. |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
---|
R1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
R1A_K04 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
R1A_K06 | ma świadomość ryzyka i potrafi ocenić skutki wykonywanej działalności w zakresie szeroko rozumianego rolnictwa i środowiska |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
InzA_K02 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z możliwościami jakie daje uczelnia wyższa jeśli chodzi o przygotowanie się do podjęcia przyszłej pracy zawodowej. Student ma możliwość poznania opinii pracodawców o absolwentach, dowiaduje się o wadze wiedzy praktycznej oraz o możliwościach rozwoju własnego poprzez udział w kołach naukowych oraz podejmując wszelką aktywność studencką tj. praca dorywcza, koła zainteresowań, organizacje studenckie, wyjazdy na stypendia krajowe i zagraniczne. |
---|
Treści programowe | T-W-1 | W czasie zajęć studenci zapoznają się z możliwościami kształcenia poza programem studiów
1. Koła naukowe – skupisko kujonów czy zaradni pasjonaci?
2. Nauka języków obcych – czy to potrzebne?
3. Wyjedź na stypendium – stypendia w ramach różnych funduszy europejskich
4. Rozejrzyj się za praktyką lub stażem
5. Wolontariat
6. Własna działalność gospodarcza
7. Praca stała i dorywcza
8. Aktywność studencka - sekcje sportowe i kulturalne |
---|
Metody nauczania | M-1 | Wykład połączony z pogadanką gdzie poznaje się wiedzę i opinię studentów na wybrane tematy. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Obecność bezwzględna na 2 godz. zajęć (na wykładzie). |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Obecność na wykładzie. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |