Wydział Informatyki - Informatyka (S1)
specjalność: Inżynieria chmurowa
Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 1:
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Algebra liniowa | zaliczenie | 5,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 1,3 | 30 | |||
Fizyka dla informatyków | zaliczenie | 5,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,3 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 1,2 | 30 | |||
Matematyka stosowana ze statystyką 1 | egzamin | 5,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 1,4 | 30 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Algorytmy 1 | egzamin | 6,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 3,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 1,4 | 30 | |||
Programowanie 1 | zaliczenie | 5,0 | wykłady | audytoryjne | 2,5 | 1,3 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,5 | 1,2 | 30 | |||
Wprowadzenie do informatyki | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,3 | 30 |
Przedmioty jednorazowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkolenie BHP | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 4 |
Szkolenie biblioteczne | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 2 |
Zajęcia organizacyjne | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 2 |
Przedmioty uzupełniające
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Matematyka (zajęcia uzupełniające) | zaliczenie | 0,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 24 |