Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (S1)
specjalność: Marketing i sprzedaż

Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 5:

Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego

PrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzin
Blok obieralny 1wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów
Seminarium dyplomowezaliczenie2,0seminaria dyplomowepraktyczne2,00,818

Moduły/Przedmioty specjalnościowe

PrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzin
Komunikacja w biznesiezaliczenie4,0ćwiczenia audytoryjnepraktyczne2,01,125
warsztatypraktyczne2,00,820
Kultura i etyka biznesuzaliczenie4,0ćwiczenia audytoryjnepraktyczne2,01,125
warsztatypraktyczne2,00,820
Prawo w marketinguzaliczenie3,0ćwiczenia audytoryjnepraktyczne3,01,535

Praktyki zawodowe

PrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzin
Praktyka zawodowa ogólnazaliczenie13,0praktykipraktyczne13,00,0390

Blok obieralny 1 - do wybrania 1 z 2 grup

GrupaPrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzinSemestr
1 Język obcy (angielski)egzamin4,0lektoratpraktyczne2,01,3303
lektoratpraktyczne3,02,5604
lektoratpraktyczne4,02,6605
2 Język obcy (niemiecki)egzamin4,0lektoratpraktyczne2,01,3303
lektoratpraktyczne3,02,5604
lektoratpraktyczne4,02,6605