Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Nauk o Żywności i Rybactwa - Technologia żywności i żywienie człowieka (S1)
specjalność: żywienie człowieka i dietetyka

Sylabus przedmiotu Zasady i organizacja pracy w gabinetach dietetycznych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Technologia żywności i żywienie człowieka
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Zasady i organizacja pracy w gabinetach dietetycznych
Specjalność żywienie człowieka i dietetyka
Jednostka prowadząca Katedra Towaroznawstwa, Oceny Jakości, Inżynierii Procesowej i Żywienia Człowieka
Nauczyciel odpowiedzialny Anna Bogacka <Anna.Bogacka@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Edyta Balejko <Edyta.Balejko@zut.edu.pl>, Angelika Heberlej <Angelika.Heberlej@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 13 Grupa obieralna 3

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
laboratoriaL5 15 1,00,50zaliczenie
wykładyW5 20 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Opanowanie treści przedmiotów: biochemia, budowa ustroju ludzkiego, mikrobilogia, żywienie człowieka, dietetyka, patofizjologia.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Przekazanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie zakładania i funkcjonowania profesjonalnych gabinetów dietetycznych. Postępownia z pacjentem.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Analiza dostępnych na rynku urządzeń do pomiarów składu ciała. Interpretacja uzyskanych wyników.2
T-L-2Projektowanie własnego gabinetu.2
T-L-3Opracowanie dokumentacji dotyczącej pacjenta.2
T-L-4Wywiad z pacjentem. Poradnictwo żywieniowe i wizyty kontrolne.2
T-L-5Postepowanie z trudnym pacjentem.2
T-L-6Analiza wartości składu ilościowego i jakościowego zalecanych diet z zastosowaniem programów komputerowych.2
T-L-7Projektowanie strony www gabinetu.2
T-L-8Zaliczenia1
15
wykłady
T-W-1Podstawy prawne funkcjonowania gabinetów dietetycznych w Polsce2
T-W-2Business plan działalności dietetycznej.2
T-W-3Wyposażenie gabinetów z uwzględnieniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w Polsce.2
T-W-4Organizacja pracy w gabinecie dietetycznym. zasady BHP.2
T-W-5Rola dietetyka w systemie żywienia indywidualnego i zbiorowego (sanatoria, szpitale)2
T-W-6Etyka pracy dietetyka i współpraca z pacjentem.2
T-W-7Karta informacji o zdrowiu pacjenta. Wywiad żywieniowy.2
T-W-8Prowadzenie działalności online.2
T-W-9Polityka marketingu i reklama medialna usług dietetycznych.2
T-W-10Zaliczenie2
20

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Uczestnictwo z zajęciach15
A-L-2Przygotowanie do zajęć5
A-L-3Studiowanie literatury5
25
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach.20
A-W-2Studiowanie wskazanej literatury.2
A-W-3Przygotowanie do zaliczeń.3
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna
M-2Dyskusja dydaktyczna związana z wykładem
M-3Organizowanie pracy w gabinetach dietetycznych

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena praktycznego wykonywania ćwiczeń - ocena projektu gabinetów
S-2Ocena formująca: Odpowiedź ustna lub pisemna sprawdzająca przygotowanie do zajęć.
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie końcowe przedmiotu

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TZZ_1A_PO3-6zcid_W01
Student zna i rozumie zasady zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, rozwoju własnej marki, organizacji pracy w gabinecie dietetyka.
TZZ_1A_W19C-1T-L-3, T-L-4, T-L-6, T-L-5, T-L-2, T-L-1, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-9, T-L-7, T-W-8, T-W-2M-1, M-2, M-3S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TZZ_1A_PO3-6zcid_U01
Student potrafi założyć, wyposażyć i prowadzadzić gabinet dietetyczny. Potrafi dostosować się do zmieniających się przepisów prawa i księgowości. Potrafi dokonać interpretacji uzyskanych informacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie.
TZZ_1A_U02, TZZ_1A_U21C-1T-L-3, T-L-4, T-L-6, T-L-5, T-L-7, T-L-2, T-L-1, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-9, T-W-8, T-W-2M-1, M-2, M-3S-3, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TZZ_1A_PO3-6zcid_K01
Jest gotów do zastosowania swojej wiedzy i umiejętności w prowadzeniu gabinetu dietetycznego, ze świadomością i odpowiedzialnością za pracę. Jest gotów do współpracy w grupie przyjmując różne role oraz popularyzacji nabytej wiedzy.
TZZ_1A_K04C-1T-L-3, T-L-4, T-L-6, T-L-5, T-L-7, T-L-2, T-L-1, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-9, T-W-8, T-W-2M-1, M-2, M-3S-3, S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TZZ_1A_PO3-6zcid_W01
Student zna i rozumie zasady zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, rozwoju własnej marki, organizacji pracy w gabinecie dietetyka.
2,0Student nie opanował zagadnień z zakresu: prowadzenia i organizacji gabinetów dietetycznych, wyposażenia. Nie zna systemu żywienia indywidualnego i zbiorowego oraz podstaw współpracy z pacjentem.
3,0Student posiada dostateczną wiedzę z zakresu prowadzenia i organizacji, wyposażenia gabinetów dietetycznych. Zna założenia systemów żywienia indywidualnego oraz zbiorowego. Opanował podstawy współpracy z pacjentem.
3,5Student posiada częściową wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Poprawnie wykorzystuje podstawy współpracy z pacjentem.,
4,0Student opanował prawie całą wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Poprawnie wykorzystuje podstawy współpracy z pacjentem.
4,5Student posiada całą wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Prawdiłowo wykorzystuje zasady współpracy z pacjentem.
5,0Student posiada całą wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Samodzielnie kojarzy i wyciaga wnioski. Potrafi wskazać źródła błędów i zastosować korekty uzasadnieniem.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TZZ_1A_PO3-6zcid_U01
Student potrafi założyć, wyposażyć i prowadzadzić gabinet dietetyczny. Potrafi dostosować się do zmieniających się przepisów prawa i księgowości. Potrafi dokonać interpretacji uzyskanych informacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie.
2,0Student nie potrafi prawidłowo zaprojektować gabinetu dietetycznego w najprostszy sposób zaprezentować wyników swoich osiągnięć.
3,0Student w znacznym stopniu poprawnie projektujegabinet i prawidłowo prezentuje wyniki swoichosiągnięć, jednak bez analizy.
3,5Student w znacznym stopniu poprawnie projektuje jgabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich osiągnięć, dokonując analizy.
4,0Student poprawnie projektuje gabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich badań, dokonując analizy. Potrafi prowadzić dyskusję uzyskanych wyników.
4,5Student poprawnie projektuje gabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich badań, dokonując analizy. Potrafi prowadzić dyskusję uzyskanych wyników oraz wskazać błędy.
5,0Student poprawnie projektuje gabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich badań, dokonując analizy. Potrafi prowadzić dyskusję uzyskanych wyników oraz wskazać błędy. Ponadto zaproponować korekty.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TZZ_1A_PO3-6zcid_K01
Jest gotów do zastosowania swojej wiedzy i umiejętności w prowadzeniu gabinetu dietetycznego, ze świadomością i odpowiedzialnością za pracę. Jest gotów do współpracy w grupie przyjmując różne role oraz popularyzacji nabytej wiedzy.
2,0Nie posiada potrzeby dokształcania się.
3,0Posiada potrzebę dokształcania się.
3,5Ma świadomość potrzeby dokształcania się i poszerzania wiedzy.
4,0Ma świadomość potrzeby dokształcania się, poszerzania i aktualizowania wiedzy.
4,5Ma świadomość potrzeby dokształcania się, poszerzania i aktualizowania wiedzy. Ponadto ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszeniu odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadanie.
5,0Ma świadomość potrzeby ciągłego dokształcania się, poszerzania i aktualizowania wiedzy. Ponadto ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszeniu odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadanie.

Literatura podstawowa

  1. KODEKS ETYKI ZAWODOWEJ DIETETYKA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, Polskie Towarzystwo Dietetyki, 2014, https://ptd.org.pl/sites/default/files/kodeks-etyki-zawodowej-dietetyka.pdf
  2. Beata Całyniuk, Miejsce pracy dietetyka we współczesnej ochronie zdrowia, Piel. Zdr. Publ., 2014
  3. Maria Węgrzyn, Marek Łyszczak, Dariusz Wasilewski, Determinanty funkcjonowania podmiotów leczniczych w Polsce Nowe wyzwania, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław, 2013

Literatura dodatkowa

  1. Zgodne z tematyką artykuły w czasopismach krajowych i zagranicznych
  2. czasopismo, Współczesna Dietetyka, https://www.wspolczesnadietetyka.pl/

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Analiza dostępnych na rynku urządzeń do pomiarów składu ciała. Interpretacja uzyskanych wyników.2
T-L-2Projektowanie własnego gabinetu.2
T-L-3Opracowanie dokumentacji dotyczącej pacjenta.2
T-L-4Wywiad z pacjentem. Poradnictwo żywieniowe i wizyty kontrolne.2
T-L-5Postepowanie z trudnym pacjentem.2
T-L-6Analiza wartości składu ilościowego i jakościowego zalecanych diet z zastosowaniem programów komputerowych.2
T-L-7Projektowanie strony www gabinetu.2
T-L-8Zaliczenia1
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Podstawy prawne funkcjonowania gabinetów dietetycznych w Polsce2
T-W-2Business plan działalności dietetycznej.2
T-W-3Wyposażenie gabinetów z uwzględnieniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w Polsce.2
T-W-4Organizacja pracy w gabinecie dietetycznym. zasady BHP.2
T-W-5Rola dietetyka w systemie żywienia indywidualnego i zbiorowego (sanatoria, szpitale)2
T-W-6Etyka pracy dietetyka i współpraca z pacjentem.2
T-W-7Karta informacji o zdrowiu pacjenta. Wywiad żywieniowy.2
T-W-8Prowadzenie działalności online.2
T-W-9Polityka marketingu i reklama medialna usług dietetycznych.2
T-W-10Zaliczenie2
20

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Uczestnictwo z zajęciach15
A-L-2Przygotowanie do zajęć5
A-L-3Studiowanie literatury5
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach.20
A-W-2Studiowanie wskazanej literatury.2
A-W-3Przygotowanie do zaliczeń.3
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTZZ_1A_PO3-6zcid_W01Student zna i rozumie zasady zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, rozwoju własnej marki, organizacji pracy w gabinecie dietetyka.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTZZ_1A_W19Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zagadnienia w zakresie ekonomiki i rachunkowości, zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, zarządzania przedsiębiorstwem, ochrony własności intelektualnej i prawa patentowego.
Cel przedmiotuC-1Przekazanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie zakładania i funkcjonowania profesjonalnych gabinetów dietetycznych. Postępownia z pacjentem.
Treści programoweT-L-3Opracowanie dokumentacji dotyczącej pacjenta.
T-L-4Wywiad z pacjentem. Poradnictwo żywieniowe i wizyty kontrolne.
T-L-6Analiza wartości składu ilościowego i jakościowego zalecanych diet z zastosowaniem programów komputerowych.
T-L-5Postepowanie z trudnym pacjentem.
T-L-2Projektowanie własnego gabinetu.
T-L-1Analiza dostępnych na rynku urządzeń do pomiarów składu ciała. Interpretacja uzyskanych wyników.
T-W-1Podstawy prawne funkcjonowania gabinetów dietetycznych w Polsce
T-W-3Wyposażenie gabinetów z uwzględnieniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w Polsce.
T-W-4Organizacja pracy w gabinecie dietetycznym. zasady BHP.
T-W-5Rola dietetyka w systemie żywienia indywidualnego i zbiorowego (sanatoria, szpitale)
T-W-6Etyka pracy dietetyka i współpraca z pacjentem.
T-W-7Karta informacji o zdrowiu pacjenta. Wywiad żywieniowy.
T-W-9Polityka marketingu i reklama medialna usług dietetycznych.
T-L-7Projektowanie strony www gabinetu.
T-W-8Prowadzenie działalności online.
T-W-2Business plan działalności dietetycznej.
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna
M-2Dyskusja dydaktyczna związana z wykładem
M-3Organizowanie pracy w gabinetach dietetycznych
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie końcowe przedmiotu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie opanował zagadnień z zakresu: prowadzenia i organizacji gabinetów dietetycznych, wyposażenia. Nie zna systemu żywienia indywidualnego i zbiorowego oraz podstaw współpracy z pacjentem.
3,0Student posiada dostateczną wiedzę z zakresu prowadzenia i organizacji, wyposażenia gabinetów dietetycznych. Zna założenia systemów żywienia indywidualnego oraz zbiorowego. Opanował podstawy współpracy z pacjentem.
3,5Student posiada częściową wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Poprawnie wykorzystuje podstawy współpracy z pacjentem.,
4,0Student opanował prawie całą wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Poprawnie wykorzystuje podstawy współpracy z pacjentem.
4,5Student posiada całą wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Prawdiłowo wykorzystuje zasady współpracy z pacjentem.
5,0Student posiada całą wiedzę z zakresu prowadzenia, organizacji i wyposażenia gabinetów dietetycznych. Samodzielnie kojarzy i wyciaga wnioski. Potrafi wskazać źródła błędów i zastosować korekty uzasadnieniem.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTZZ_1A_PO3-6zcid_U01Student potrafi założyć, wyposażyć i prowadzadzić gabinet dietetyczny. Potrafi dostosować się do zmieniających się przepisów prawa i księgowości. Potrafi dokonać interpretacji uzyskanych informacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTZZ_1A_U02Potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie. Potrafi planować i organizować pracę indywidualną i w zespole.
TZZ_1A_U21Potrafi krytycznie ocenić działania mające na celu rozwiązywanie problemów zawodowych.
Cel przedmiotuC-1Przekazanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie zakładania i funkcjonowania profesjonalnych gabinetów dietetycznych. Postępownia z pacjentem.
Treści programoweT-L-3Opracowanie dokumentacji dotyczącej pacjenta.
T-L-4Wywiad z pacjentem. Poradnictwo żywieniowe i wizyty kontrolne.
T-L-6Analiza wartości składu ilościowego i jakościowego zalecanych diet z zastosowaniem programów komputerowych.
T-L-5Postepowanie z trudnym pacjentem.
T-L-7Projektowanie strony www gabinetu.
T-L-2Projektowanie własnego gabinetu.
T-L-1Analiza dostępnych na rynku urządzeń do pomiarów składu ciała. Interpretacja uzyskanych wyników.
T-W-1Podstawy prawne funkcjonowania gabinetów dietetycznych w Polsce
T-W-3Wyposażenie gabinetów z uwzględnieniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w Polsce.
T-W-4Organizacja pracy w gabinecie dietetycznym. zasady BHP.
T-W-5Rola dietetyka w systemie żywienia indywidualnego i zbiorowego (sanatoria, szpitale)
T-W-6Etyka pracy dietetyka i współpraca z pacjentem.
T-W-7Karta informacji o zdrowiu pacjenta. Wywiad żywieniowy.
T-W-9Polityka marketingu i reklama medialna usług dietetycznych.
T-W-8Prowadzenie działalności online.
T-W-2Business plan działalności dietetycznej.
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna
M-2Dyskusja dydaktyczna związana z wykładem
M-3Organizowanie pracy w gabinetach dietetycznych
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie końcowe przedmiotu
S-1Ocena formująca: Ocena praktycznego wykonywania ćwiczeń - ocena projektu gabinetów
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie potrafi prawidłowo zaprojektować gabinetu dietetycznego w najprostszy sposób zaprezentować wyników swoich osiągnięć.
3,0Student w znacznym stopniu poprawnie projektujegabinet i prawidłowo prezentuje wyniki swoichosiągnięć, jednak bez analizy.
3,5Student w znacznym stopniu poprawnie projektuje jgabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich osiągnięć, dokonując analizy.
4,0Student poprawnie projektuje gabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich badań, dokonując analizy. Potrafi prowadzić dyskusję uzyskanych wyników.
4,5Student poprawnie projektuje gabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich badań, dokonując analizy. Potrafi prowadzić dyskusję uzyskanych wyników oraz wskazać błędy.
5,0Student poprawnie projektuje gabinety, prawidłowo prezentuje wyniki swoich badań, dokonując analizy. Potrafi prowadzić dyskusję uzyskanych wyników oraz wskazać błędy. Ponadto zaproponować korekty.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTZZ_1A_PO3-6zcid_K01Jest gotów do zastosowania swojej wiedzy i umiejętności w prowadzeniu gabinetu dietetycznego, ze świadomością i odpowiedzialnością za pracę. Jest gotów do współpracy w grupie przyjmując różne role oraz popularyzacji nabytej wiedzy.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTZZ_1A_K04Jest gotów do działania w sposób przedsiębiorczy.
Cel przedmiotuC-1Przekazanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie zakładania i funkcjonowania profesjonalnych gabinetów dietetycznych. Postępownia z pacjentem.
Treści programoweT-L-3Opracowanie dokumentacji dotyczącej pacjenta.
T-L-4Wywiad z pacjentem. Poradnictwo żywieniowe i wizyty kontrolne.
T-L-6Analiza wartości składu ilościowego i jakościowego zalecanych diet z zastosowaniem programów komputerowych.
T-L-5Postepowanie z trudnym pacjentem.
T-L-7Projektowanie strony www gabinetu.
T-L-2Projektowanie własnego gabinetu.
T-L-1Analiza dostępnych na rynku urządzeń do pomiarów składu ciała. Interpretacja uzyskanych wyników.
T-W-1Podstawy prawne funkcjonowania gabinetów dietetycznych w Polsce
T-W-3Wyposażenie gabinetów z uwzględnieniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w Polsce.
T-W-4Organizacja pracy w gabinecie dietetycznym. zasady BHP.
T-W-5Rola dietetyka w systemie żywienia indywidualnego i zbiorowego (sanatoria, szpitale)
T-W-6Etyka pracy dietetyka i współpraca z pacjentem.
T-W-7Karta informacji o zdrowiu pacjenta. Wywiad żywieniowy.
T-W-9Polityka marketingu i reklama medialna usług dietetycznych.
T-W-8Prowadzenie działalności online.
T-W-2Business plan działalności dietetycznej.
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna
M-2Dyskusja dydaktyczna związana z wykładem
M-3Organizowanie pracy w gabinetach dietetycznych
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie końcowe przedmiotu
S-1Ocena formująca: Ocena praktycznego wykonywania ćwiczeń - ocena projektu gabinetów
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada potrzeby dokształcania się.
3,0Posiada potrzebę dokształcania się.
3,5Ma świadomość potrzeby dokształcania się i poszerzania wiedzy.
4,0Ma świadomość potrzeby dokształcania się, poszerzania i aktualizowania wiedzy.
4,5Ma świadomość potrzeby dokształcania się, poszerzania i aktualizowania wiedzy. Ponadto ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszeniu odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadanie.
5,0Ma świadomość potrzeby ciągłego dokształcania się, poszerzania i aktualizowania wiedzy. Ponadto ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszeniu odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadanie.