Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu OHS training:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | OHS training | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Beata Michalkiewicz <Beata.Michalkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | no prerequisites |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Acquiring the theoretical skills necessary to design a workplace in accordance with health and safety regulations |
C-2 | Acquiring the practical skills necessary to design a workplace in accordance with health and safety regulations |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Legal regulations in the field of occupational health and safety in European Union and Polish law | 2 |
T-A-2 | Analysis of the health and safety at work at selected workplaces | 3 |
5 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | OHS classes | 5 |
A-A-2 | Studying the literature | 3 |
A-A-3 | Preparation of a presentation about laboratory stand | 3 |
11 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | practical classes |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: presentation |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ChT_3-_A12_W08 She/he has in-depth knowledge of the OHS and hazards of the implementation and delivery processes, according to the selected direction of research | ChT_3-_W08 | — | C-1 | T-A-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ChT_3-_A12_U05 She/he is able to present concepts of OHS methods siutable to new technologies on a laboratory scale | ChT_3-_U15 | — | C-1 | T-A-2 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ChT_3-_A12_W08 She/he has in-depth knowledge of the OHS and hazards of the implementation and delivery processes, according to the selected direction of research | 2,0 | |
3,0 | She/he has basis knowledge of the OHS and hazards of the implementation and delivery processes, according to the selected direction of research | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ChT_3-_A12_U05 She/he is able to present concepts of OHS methods siutable to new technologies on a laboratory scale | 2,0 | |
3,0 | She/he is able to present basis OHS methods siutable to new technologies on a laboratory scale | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Benjamin O. Alli, Fundamental Principles of Occupational Health and Safety, International Labour Office, Geneva, 2008
Literatura dodatkowa
- Laboratory Safety Guidance, Occupational Safety and Health Administration U.S. Department of Labor, 2011