Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S3)
Plany studiów w roku akademickim 2018/2019 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ALLOCHTONOUS SPEIES OF WATER ANIMALS - INTRODUCTIONS, CURRENT STATUS, POPULATIONS | zaliczenie | 6,0 | laboratoria | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
ALLOCHTONOUS SPEIES OF WATER ANIMALS - INTRODUCTIONS, CURRENT STATUS, POPULATIONS | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
ANALYSIS OF LOCAL FISH MARKETS IN SELECTED COURTIERS OF THE WORLD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 6,0 | 0,0 | 30 | 2 |
ANALYSIS OF LOCAL FISH MARKETS IN SELECTED COURTIERS OF THE WORLD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 6,0 | 0,0 | 30 | 1 |
ANTARCTIC MARINE RESOURCES | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
ANTARCTIC MARINE RESOURCES | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
AQUACULTURE | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
AQUACULTURE | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
AQUATOURISM | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
AQUATOURISM | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
Aquaponics | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 | 1 | |||
Aquaponics | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 | 2 | |||
Conservation genetics | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
Conservation genetics | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
DETECTION OF MISLABELED FISHERIES PRODUCTS | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
DETECTION OF MISLABELED FISHERIES PRODUCTS | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
ECOTOXICOLOGY | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
ECOTOXICOLOGY | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
FISH BIOLOGY | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 0 | 1 |
laboratoria | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 0 | 1 | |||
FISH BIOLOGY | zaliczenie | 6,0 | laboratoria | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 0 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 0 | 1 | |||
FISH CONCERVATION IN POLAND AND IN THE WORLD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
FISH CONCERVATION IN POLAND AND IN THE WORLD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
FISH DISEASE AND DIAGNOSTIC | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
FISH DISEASE AND DIAGNOSTIC | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
FISHES IN ESTUARIES | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
FISHES IN ESTUARIES | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
GAME FISHES OF THE WORLD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
GAME FISHES OF THE WORLD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
GENETIC CONTROL OF MEAT QUALITY TRAITS | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
GENETIC CONTROL OF MEAT QUALITY TRAITS | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
HYGIENE AND TOXICOLOGY OF FOOD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
HYGIENE AND TOXICOLOGY OF FOOD | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
INSTRUMETAL ANALYSIS IN TOXICOLOGICAL STUDIES | zaliczenie | 6,0 | laboratoria | praktyczne | 6,0 | 0,0 | 45 | 2 |
INSTRUMETAL ANALYSIS IN TOXICOLOGICAL STUDIES | zaliczenie | 6,0 | laboratoria | praktyczne | 6,0 | 0,0 | 45 | 1 |
Seminar thesis | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
Seminar thesis | zaliczenie | 30,0 | wykłady | audytoryjne | 15,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 15,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
Techniques of molecular biology | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
Techniques of molecular biology | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 | |||
WASTE MANAGEMENT IN AQUACULTURE | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 2 | |||
WASTE MANAGEMENT IN AQUACULTURE | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | 1 |