Wydział Elektryczny - Automatyka i robotyka (S3)
Plany studiów w roku akademickim 2016/2017 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Przygotowanie do egzaminu z języka obcego nowożytnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Business English, Scientific Exchange | zaliczenie | 1,0 | lektorat | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 | 2 |
English in Electrical Engineering | zaliczenie | 2,0 | lektorat | praktyczne | 2,0 | 2,0 | 30 | 1 |
Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Dydaktyka szkoły wyższej i nowoczesne techniki kształcenia | egzamin | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 11 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 11 | 1 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
Nauka i etos nauczyciela akademickiego | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 10 | 4 |
Pedagogika szkoły wyższej | egzamin | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 2 | |||
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej | egzamin | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 11 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 6 | 1 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
Techniki mowy i emisja głosu | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 3 |
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 3 |
Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego - praktyka zawodowa
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktyka zawodowa | zaliczenie | 4,0 | praktyki | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 40 | 2 |
praktyki | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 40 | 4 | |||
praktyki | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 40 | 6 | |||
praktyki | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 40 | 8 |
Przygotowanie do pracy o charakterze badawczym lub badawczo rozwojowym
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Elementy fizyki współczesnej | egzamin | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 3 |
Metody matematyczne I | egzamin | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 1 |
Metody matematyczne II | egzamin | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 2 |
Metody optymalizacji | egzamin | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 3 |
Seminarium naukowe | zaliczenie | 7,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 1 |
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 2 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 3 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 4 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 5 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 6 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 8 | |||
Seminarium sprawozdawcze | zaliczenie | 3,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 5 | 2 |
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 5 | 4 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 5 | 6 | |||
Wykład monograficzny | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | 4 | |||
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | 6 | |||
Zajęcia indywidualne opiekuna naukowego z doktorantem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 1 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 2 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 3 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 4 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 5 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 6 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 7 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 8 |