Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (S1)

Sylabus przedmiotu Podstawy podejmowania decyzji logistycznych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Podstawy podejmowania decyzji logistycznych
Specjalność Logistyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Beata Szczecińska <Beata.Szczecinska@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
konwersatoriaK4 15 1,00,50zaliczenie
wykładyW4 15 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien posiadać podstawowe informacje dotyczące zarządzania, podejmowania decyzji oraz umiejętność analizy danych

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
C-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
konwersatoria
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych2
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu2
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa4
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)2
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego2
T-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)2
T-K-7Zaliczenie pisemne z konwersatoriów1
15
wykłady
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw2
T-W-2Analiza systemów logistycznych2
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych2
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami2
T-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych2
T-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji2
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych2
T-W-8Zaliczenie pisemne z wykładów1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
konwersatoria
A-K-1Uczestnioctwo w konwersatoriach15
A-K-2Zapoznanie się z literaturą przedmiotu5
A-K-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z tematyki konwersatoriów5
A-K-4Konsultacje5
30
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach15
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu5
A-W-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z wykładów5
A-W-4Konsultacje5
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metoda podająca/Wykład informacyjny
M-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z wykładów - test

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D8/5_W01
Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
E_1A_W05C-1T-W-5, T-W-6, T-W-4, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-7M-2, M-1S-3
E_1A_D8/5_W02
Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
E_1A_W07, E_1A_W12C-1, C-2T-W-5, T-W-6, T-W-4, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-7M-2, M-1S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D8/5_U01
Posiada umiejętność zastosowania określonych metod analitycznych i matematycznych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
E_1A_U08, E_1A_U09C-2T-K-6, T-K-1, T-K-2, T-K-3, T-K-4, T-K-5M-2, M-3S-1, S-2
E_1A_D8/5_U02
Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
E_1A_U11, E_1A_U12C-2T-K-6, T-K-1, T-K-2, T-K-3, T-K-4, T-K-5M-2, M-3S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D8/5_K01
Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego
E_1A_K01C-2T-K-6, T-K-1, T-K-2, T-K-3, T-K-4, T-K-5M-2, M-3S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D8/5_W01
Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
2,0Nie objaśnia poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Objaśnia z niewielkimi błędami poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Objaśnia bezbłędnie poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
E_1A_D8/5_W02
Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
2,0Nie rozróżnia podstawowych metod analitycznych i matematycznych przydatnych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Rozróżnia podstawowe metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dość dobrym
4,0Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dobrym
4,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego z niewielkimi błędami
5,0Rozróżnia bezbłędnie metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D8/5_U01
Posiada umiejętność zastosowania określonych metod analitycznych i matematycznych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
2,0Nie umie zastosować właściwej metody analitycznej i matematycznej do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Umie zastosować metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego wskazaną przez prowadzącego
3,5Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego przy niewielkiej pomocy prowadzącego
4,0Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
4,5Umie z niewielkimi błędami zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
5,0Umie bezbłędnie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
E_1A_D8/5_U02
Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
2,0Nie potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Potrafi z niewielkimi błędami uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Potrafi bezbłędnie uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D8/5_K01
Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego
2,0Nie jest przygotowany do pracy w zespole
3,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dostatecznym
3,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dość dobrym
4,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dobrym
4,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu więcej niż dobrym
5,0Jest idealnie przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego

Literatura podstawowa

  1. Coyle J.J., Bardi E.J., Langley Jr.C.J., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa, 2002
  2. Kisperska-Moroń D., Podstawy podejmowania decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie, Wyd. AE w Katowicach, Katowice, 2002
  3. Szymczak M. (red.), Decyzje logistyczne z Excelem, Difin, Warszawa, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Abt S., Zarządzanie logistyczne z ćwiczeniach, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań, 2001
  2. Witkowski J., Zarządzanie łańcuchem dostaw, PWE, Warszawa, 2003

Treści programowe - konwersatoria

KODTreść programowaGodziny
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych2
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu2
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa4
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)2
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego2
T-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)2
T-K-7Zaliczenie pisemne z konwersatoriów1
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw2
T-W-2Analiza systemów logistycznych2
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych2
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami2
T-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych2
T-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji2
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych2
T-W-8Zaliczenie pisemne z wykładów1
15

Formy aktywności - konwersatoria

KODForma aktywnościGodziny
A-K-1Uczestnioctwo w konwersatoriach15
A-K-2Zapoznanie się z literaturą przedmiotu5
A-K-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z tematyki konwersatoriów5
A-K-4Konsultacje5
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach15
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu5
A-W-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z wykładów5
A-W-4Konsultacje5
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_W01Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W05Ma podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie tworzącym i działającym w strukturach społeczno-gospodarczych oraz zna prawidłowości związane z ich funkcjonowaniem
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
Treści programoweT-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych
T-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw
T-W-2Analiza systemów logistycznych
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-1Metoda podająca/Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z wykładów - test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie objaśnia poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Objaśnia z niewielkimi błędami poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Objaśnia bezbłędnie poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_W02Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W07Ma podstawową wiedzę z zakresu metod ilościowych (w tym matematyki, statystyki, ekonometrii i teorii podejmowania decyzji) i zna przykłady ich zastosowań w praktyce gospodarczej
E_1A_W12Ma podstawową wiedzę o metodach analizy ekonomiczno-finansowej oraz planowania
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
C-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
Treści programoweT-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych
T-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw
T-W-2Analiza systemów logistycznych
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-1Metoda podająca/Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z wykładów - test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie rozróżnia podstawowych metod analitycznych i matematycznych przydatnych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Rozróżnia podstawowe metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dość dobrym
4,0Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dobrym
4,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego z niewielkimi błędami
5,0Rozróżnia bezbłędnie metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_U01Posiada umiejętność zastosowania określonych metod analitycznych i matematycznych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U08Potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii
E_1A_U09Potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem standardowych metod badawczych
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
Treści programoweT-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie umie zastosować właściwej metody analitycznej i matematycznej do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Umie zastosować metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego wskazaną przez prowadzącego
3,5Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego przy niewielkiej pomocy prowadzącego
4,0Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
4,5Umie z niewielkimi błędami zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
5,0Umie bezbłędnie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_U02Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U11Analizuje wskazane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia
E_1A_U12Posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
Treści programoweT-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Potrafi z niewielkimi błędami uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Potrafi bezbłędnie uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_K01Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_K01Samodzielnej pracy oraz pracy w zespole (słuchanie, negocjacje, perswazja, prezentacja)
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
Treści programoweT-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie jest przygotowany do pracy w zespole
3,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dostatecznym
3,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dość dobrym
4,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dobrym
4,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu więcej niż dobrym
5,0Jest idealnie przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego