Wydział Nauk o Żywności i Rybactwa - Rybactwo (N3)
Plany studiów w roku akademickim 2014/2015 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Akwakultura | egzamin | 3,0 | konwersatoria | audytoryjne | 3,0 | 1,4 | 20 | 6 |
Biologia ryb | egzamin | 3,0 | konwersatoria | audytoryjne | 3,0 | 1,4 | 20 | 5 |
Dobrostan zwierząt doświadczalnych i hodowlanych w świetle prawa | zaliczenie | 1,0 | konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 | 1 |
Dydaktyka szkoły wyższej i nowoczesne techniki kształcenia | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 11 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 11 | 1 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
Ekologia i sozologia wód | egzamin | 3,0 | konwersatoria | audytoryjne | 3,0 | 1,4 | 20 | 7 |
Grzyby w biotechnologii | zaliczenie | 1,0 | konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 | 3 |
Metodologia badań naukowych | zaliczenie | 1,0 | konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 10 | 2 |
Metody pozyskiwania i przetwarzania danych w badaniach naukowych | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 20 | 1 |
Mikrobiologia stosowana | zaliczenie | 1,0 | konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 | 2 |
Nauka i etos nauczyciela akademickiego | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 | 4 |
Pedagogika szkoły wyższej | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 12 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 | 2 | |||
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 6 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 11 | 1 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
Seminaria z opiekunem naukowym/promotorem | zaliczenie | 0,0 | konwersatoria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 10 | 2 |
konwersatoria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 10 | 4 | |||
konwersatoria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 20 | 6 | |||
konwersatoria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 20 | 8 | |||
Seminarium prowadzone przez kierownika SD | zaliczenie | 2,0 | konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 | 1 |
konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 10 | 3 | |||
Techniki mowy i emisja głosu | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 3 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 3 | |||
Toksyny organizmów wodnych i lądowych | zaliczenie | 1,0 | konwersatoria | audytoryjne | 1,0 | 0,6 | 15 | 4 |