Wydział Informatyki - Informatyka (N2)
specjalność: Programowanie gier komputerowych
Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 3:
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Zespołowy projekt badawczy | zaliczenie | 3,0 | projekty | praktyczne | 3,0 | 1,2 | 30 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Projektowanie gier | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,9 | 20 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 | |||
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria dyplomowe | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Sztuczna inteligencja w grach | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 1,5 | 0,8 | 20 |
wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,9 | 20 | |||
Zaawansowana grafika komputerowa | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 1,5 | 0,8 | 20 |
wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,9 | 20 |