Wydział Informatyki - Informatyka (N2)
specjalność: Programowanie gier komputerowych
Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 2:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Grafika komputerowa | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 20 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 | |||
Percepcja eksperymentalna i poznawcza | egzamin | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 20 | |||
Proceduralne modelowanie środowisk gier | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,9 | 20 |
laboratoria | praktyczne | 1,5 | 0,8 | 20 | |||
Programowanie silników gier | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,9 | 20 |