Wydział Informatyki - Programowanie z elementami systemów wbudowanych
Plany studiów w roku akademickim 2018/2019 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Biblioteka standardowa C++ | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | audytoryjne | 2,7 | 0,6 | 16 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,3 | 0,3 | 8 | 2 | |||
Dynamiczne zarządzanie pamięcią, algorytmy i struktury danych | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,4 | 0,4 | 10 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 0,6 | 0,1 | 4 | 1 | |||
Komunikacja międzyprocesowa i międzywątkowa | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,4 | 0,3 | 8 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 0,6 | 0,1 | 4 | 1 | |||
Programowanie mikrokomputerów jednopłytkowych | zaliczenie | 2,5 | wykłady | audytoryjne | 0,6 | 0,2 | 4 | 2 |
laboratoria | audytoryjne | 1,9 | 0,6 | 12 | 2 | |||
Programowanie obiektowe - wstęp do C++ | zaliczenie | 5,0 | laboratoria | praktyczne | 3,2 | 0,7 | 20 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,8 | 0,4 | 12 | 1 | |||
Projekt praktyczny - praca zaliczeniowa | egzamin | 5,0 | projekty | praktyczne | 5,0 | 1,0 | 12 | 2 |
Testowanie oprogramowania - testy jednostowe/funkcjonalne | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,3 | 0,3 | 8 | 2 |
laboratoria | audytoryjne | 2,7 | 0,6 | 16 | 2 | |||
Wprowadzenie do systemu Linux | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 0,7 | 0,2 | 4 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 1,3 | 0,2 | 8 | 1 | |||
Wstęp do programowania C w systemach wbudowanych | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,5 | 12 | 1 | |||
Wstęp do programowania systemowego w Linux | egzamin | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,4 | 12 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,2 | 6 | 1 | |||
Zaawansowane programowanie obiektowe C++ | egzamin | 4,5 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,4 | 12 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 2,5 | 0,6 | 16 | 2 |