Wydział Techniki Morskiej i Transportu - Oceanotechnika (S1)
specjalność: Projektowanie i budowa okrętów
Plany studiów w roku akademickim 2012/2013 - semestr 2:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ochrona własności intelektualnej | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,2 | 5 |
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Elektrotechnika i elektronika | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 | |||
Fizyka 1 | zaliczenie | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,6 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,6 | 15 | |||
Informatyka | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Matematyka 2 | egzamin | 5,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 1,6 | 30 | |||
Mechanika ogólna | egzamin | 5,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 1,3 | 30 | |||
Ochrona środowiska | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Podstawy automatyki | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,6 | 15 | |||
Rysunek techniczny | zaliczenie | 3,0 | projekty | praktyczne | 2,0 | 0,7 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,6 | 15 | |||
Spawalnictwo | zaliczenie | 1,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 15 |
Technologie mechaniczne | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawy oceanotechniki 2 | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,6 | 15 |