Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Ogrodnictwo (N2)
specjalność: Rośliny ozdobne i kształtowanie terenów zieleni
Plany studiów w roku akademickim 2012/2013 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Ergonomia, bezpieczeństwo i higiena pracy | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,1 | 4 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 1 | |||
Ochrona własności intelektualnej | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 1 |
Praktyki zawodowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba tygodni | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktyka zawodowa | egzamin | 4,0 | praktyki | praktyczne | 4,0 | 0,0 | 4 | 3 |
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Biologia molekularna | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,2 | 6 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,2 | 6 | 1 | |||
Doświadczalnictwo | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 9 | 1 |
laboratoria | praktyczne | 1,5 | 0,3 | 9 | 1 | |||
Kształtowanie krajobrazu i ochrona przyrody | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 10 | 3 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,2 | 6 | 3 | |||
Rośliny zmodyfikowane genetycznie | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 | 1 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 6 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Dobory drzew i krzewów | zaliczenie | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,2 | 6 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,4 | 12 | 1 | |||
Florystyka | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 9 | 3 |
laboratoria | praktyczne | 1,5 | 0,3 | 9 | 3 | |||
Integrowana produkcja owoców | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 2 | |||
Integrowana produkcja warzyw | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 2 | |||
Ocena jakości po zbiorze i przechowywaniu produktów ogrodniczych | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,6 | 18 | 2 |
Projektowanie sadów i jagodników z wykorzystaniem programów komputerowych | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 | 1 |
Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego | zaliczenie | 20,0 | praca dyplomowa | audytoryjne | 20,0 | 0,0 | 0 | 4 |
Rozpoznawanie drzew i krzewów w stanie bezlistnym | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,3 | 8 | 3 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,3 | 8 | 3 | |||
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 5,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,2 | 6 | 2 |
seminaria | audytoryjne | 2,0 | 0,4 | 12 | 3 | |||
seminaria | audytoryjne | 2,0 | 0,4 | 12 | 4 | |||
Sterowanie wzrostem i rozwojem roślin ozdobnych | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,1 | 4 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 1 | |||
Sterowanie wzrostem i rozwojem roślin sadowniczych | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,1 | 4 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 1 | |||
Szkółkarstwo bylin | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 | 1 |
Współczesne trendy w kształtowaniu terenów zieleni | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 | 1 |
Współczesne trendy w warzywnictwie | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 | 1 |
Wybrane zagadnienia z sadownictwa | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 3 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,5 | 15 | 2 | |||
Wybrane zagadnienia z warzywnictwa i zielarstwa | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 0,7 | 0,3 | 9 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,3 | 0,3 | 9 | 2 | |||
Właściwości dietetyczne i lecznicze roślin warzywnych i zielarskich | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,2 | 6 | 4 |
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,3 | 8 | 4 | |||
Zrównoważona produkcja roślin ozdobnych | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 | 1 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nowe kierunki w produkcji i zastosowaniu roślin ozdobnych | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,3 | 9 | 3 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,2 | 6 | 3 | |||
Pielęgnacja drzew i krzewów w terenach zieleni | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 3 |
Projektowanie terenów zieleni | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,3 | 0,5 | 15 | 3 |
wykłady | audytoryjne | 0,7 | 0,2 | 6 | 3 | |||
Przedłużanie trwałości roślin ozdobnych | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,2 | 6 | 3 |
laboratoria | praktyczne | 0,5 | 0,2 | 6 | 3 | |||
Rośliny rabatowe i kwietnikowe | zaliczenie | 1,0 | laboratoria | praktyczne | 0,5 | 0,2 | 6 | 3 |
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,2 | 6 | 3 | |||
Urządzanie terenów zieleni | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 8 | 3 |