Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna i procesowa (N2)
specjalność: Procesy i urządzenia w ochronie środowiska
Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 1:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 50 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Gospodarka odpadami | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 |
Metody oczyszczania gleby | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 |
Oczyszczanie cieczy | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 | |||
Odpylanie gazów | zaliczenie | 2,0 | projekty | praktyczne | 1,0 | 0,4 | 9 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 | |||
Procesy adsorpcyjne | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,4 | 9 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,4 | 9 | |||
Termiczne i katalityczne oczyszczanie gazów | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,8 | 18 |
Utylizacja ciepła odpadowego | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 9 |
Przedmioty jednorazowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkolenie BHP ZUT | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 5 |
Przedmioty dodatkowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawy informacji naukowej | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 2 |