Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|
Chów i hodowla bydła | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,7 | 15 |
Chów i hodowla drobiu | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 0,4 | 0,2 | 5 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,4 | 10 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
Chów i hodowla owiec i kóz | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Chów i hodowla trzody chlewnej | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,7 | 15 |
Genetyka populacji i metody hodowlane | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Higiena zwierząt i profilaktyka zootechniczna | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,7 | 15 |
Pszczelnictwo | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Rozród zwierząt | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,7 | 15 |
Szkolenie dla osób uczestniczących w wykonywaniu procedur na zwierzętach | zaliczenie | 1,0 | laboratoria | praktyczne | 0,4 | 0,3 | 8 |
wykłady | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 14 |
Towaroznawstwo surowców i produktów zwierzęcych | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,5 | 10 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Utrzymanie i hodowla zwierząt futerkowych | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,5 | 10 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Użytkowanie i hodowla koni | zaliczenie | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,3 | 5 |
laboratoria | praktyczne | 0,4 | 0,3 | 5 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Żywienie zwierząt i paszoznawstwo | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,7 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |