Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Biotechnology (S2)
specjalność: Biotechnology in Animal Production and Environmental Protection
Sylabus przedmiotu Communication and Negotiation Techniques:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Biotechnology | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Communication and Negotiation Techniques | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Studium Nauk Humanistycznych i Społecznych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Katarzyna Szymańska <Katarzyna_Szymanska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Dariusz Zienkiewicz <Dariusz.Zienkiewicz@zut.edu.pl>, Marzena Zychowicz <Marzena-Zychowicz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 1 | Grupa obieralna | 2 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | General knowledge of society. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Acquiring interpersonal relationships effectiveness based on basic knowledge of social psychology. |
C-2 | Theoretical and practical recognizing persuasive influence as a form of influencing people. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Social communication basics, its goals and conditions | 2 |
T-W-2 | Social communication basics, its goals and conditions | 2 |
T-W-3 | Negotiator – set of attributes and skills | 1 |
T-W-4 | Lobbyists- strategies, methods, forms and operating devices. | 1 |
T-W-5 | Basic interpersonal relations skills. Rules of a correct conversation. | 2 |
T-W-6 | Self-presentation techniques, public appearances preparation. | 2 |
T-W-7 | Non-verbal communication, mimics, gestures, proxemics. | 2 |
T-W-8 | Basic skills helping to manage stressful situations and negotiations | 2 |
T-W-9 | Negotiations as a mean of solving conflicts. | 1 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance | 15 |
A-W-2 | Preparation of a presentation on chosen topic. | 5 |
A-W-3 | Preparation for completing the course. | 3 |
A-W-4 | Consultation with the teacher | 2 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Information lecture |
M-2 | Conversational lecture |
M-3 | Problem-focused lecture |
M-4 | Multimedia presentation |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Topic speech/presentation |
S-2 | Ocena formująca: Meritorical activity. |
S-3 | Ocena podsumowująca: Final conversation. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BTap_2A_BTA-S-O1.2_W01 The student is familiar with persuasive communication’s rules of functioning and fields of use. | BTap_2A_W02, BTap_2A_W03 | — | — | C-2, C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BTap_2A_BTA-S-O1.2_U01 The student is capable of recognizing persuasive communicate among others and applying the persuasive rules in negotiations. | BTap_2A_U01, BTap_2A_U03 | — | — | C-2, C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BTap_2A_BTA-S-O1.2_K01 The student has both negotiating and persuasive competences, which enhance his or her management skills and effectiveness on the labour market. | BTap_2A_K04, BTap_2A_K06 | — | — | C-2, C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-1, S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BTap_2A_BTA-S-O1.2_W01 The student is familiar with persuasive communication’s rules of functioning and fields of use. | 2,0 | |
3,0 | The student is familiar with persuasive communication’s rules of functioning and fields of use. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BTap_2A_BTA-S-O1.2_U01 The student is capable of recognizing persuasive communicate among others and applying the persuasive rules in negotiations. | 2,0 | |
3,0 | The student is capable of recognizing persuasive communicate among others and applying the persuasive rules in negotiations. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BTap_2A_BTA-S-O1.2_K01 The student has both negotiating and persuasive competences, which enhance his or her management skills and effectiveness on the labour market. | 2,0 | |
3,0 | The student has both negotiating and persuasive competences, which enhance his or her management skills and effectiveness on the labour market. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Cheong Pauline Hope, Martin Judith N., Macfadyen Leah P. (edited by), New Media and Intercultural Communication, SAGE PublicationsPeter Lang, Peter Lang, Peter Lang Publishing Inc. New York, 2012
- Cialdini Robert, Influence: Science and Practice, Allyn&Bacon, 2008
- Devito Joseph, The Interpersonal Communication Book, Global Edition, Pearson Education, 2015
Literatura dodatkowa
- Kelly Alex, Social Skills, Taylor&Francis, 2018