Szkoła Doktorska - ZUT Doctoral School
specjalność: CHEMICAL ENGINEERING BLOCK
Sylabus przedmiotu The most important and latest discoveries and achievements in disciplines:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | ZUT Doctoral School | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | The most important and latest discoveries and achievements in disciplines | ||
Specjalność | CHEMICAL ENGINEERING BLOCK | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Materiałów Katalitycznych i Sorpcyjnych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Beata Michalkiewicz <Beata.Michalkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,5 | ECTS (formy) | 0,5 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 6 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | none |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Introduce doctoral students to the biggest discoveries in the disciplines |
C-2 | Familiarize doctoral students with the latest developments in the disciplines |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
T-K-1 | Key discoveries in disciplines | 2 |
T-K-2 | Latest achievements in chemistry | 2 |
T-K-3 | Latest achievements in chemical engineering | 2 |
T-K-4 | Latest achievements in materials engineering | 2 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
A-K-1 | conversation classes | 8 |
A-K-2 | preparation for classes | 8 |
16 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | conversation classes |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: evaluation of work in class |
S-2 | Ocena podsumowująca: presentation evaluation |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_ICH04.2_W01 PhD students have extended knowledge relating to chemcial engineering, material science and chemistry. | ISDE_4-_W02, ISDE_4-_W03 | — | C-1, C-2 | T-K-1, T-K-2, T-K-3, T-K-4 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_ICH04.2_K01 PhD students undestand the importance of knowing the latest discoveries and can find the latest breaking science news. | ISDE_4-_K01, ISDE_4-_K02 | — | C-1, C-2 | T-K-1, T-K-2, T-K-3, T-K-4 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_ICH04.2_W01 PhD students have extended knowledge relating to chemcial engineering, material science and chemistry. | 2,0 | |
3,0 | Can sufficiently present the latest developments in the discipline Takes part in discussions to a sufficient degree | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_ICH04.2_K01 PhD students undestand the importance of knowing the latest discoveries and can find the latest breaking science news. | 2,0 | |
3,0 | Can sufficiently present the latest developments in the discipline Takes part in discussions to a sufficient degree | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Recent scientific publications