Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Rolnictwo (S2)
specjalność: Doradztwo rolnicze
Plany studiów w roku akademickim 2022/2023 - semestr 3:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ochrona i rekultywacja gleb | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,7 | 15 |
Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego | zaliczenie | 20,0 | praca dyplomowa | audytoryjne | 20,0 | 0,0 | 0 |
Rolnicze zagospodarowanie odpadów | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,3 | 0,3 | 10 |
wykłady | audytoryjne | 0,7 | 0,5 | 10 | |||
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 2,0 | seminaria | audytoryjne | 2,0 | 1,5 | 20 |
Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym | zaliczenie | 1,0 | laboratoria | audytoryjne | 0,3 | 0,3 | 5 |
wykłady | audytoryjne | 0,7 | 0,5 | 10 | |||
Teledetekcja satelitarna i lotnicza w ocenie stanu upraw | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,4 | 0,4 | 5 |
laboratoria | audytoryjne | 0,4 | 0,3 | 10 | |||
zajęcia terenowe | audytoryjne | 0,2 | 0,2 | 5 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Dodatki paszowe | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 0,4 | 0,3 | 10 | |||
Doradztwo komputerowe w rolnictwie | zaliczenie | 1,0 | laboratoria | audytoryjne | 1,0 | 0,9 | 25 |
Nowoczesne maszyny i urządzenia rolnicze | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 0,3 | 0,3 | 5 | |||
zajęcia terenowe | praktyczne | 0,2 | 0,2 | 5 |