Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa w języku angielskim (S2)

Sylabus przedmiotu Problem Seminar:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Inżynieria materiałowa w języku angielskim
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Problem Seminar
Specjalność Processing of Polymer Materials
Jednostka prowadząca Katedra Technologii Materiałowych
Nauczyciel odpowiedzialny Sandra Paszkiewicz <Sandra.Paszkiewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl>, Sandra Paszkiewicz <Sandra.Paszkiewicz@zut.edu.pl>, Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS2 30 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1First degree technical studies.
W-2First degree technical studies.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results.
C-2To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Individual analysis on the references. Preparation of the presentation and reports on the topis, which were previusly chosen by students, relating to the advanced materials and polymer processing.30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Attendance, presenting the obtained results, participation in an open discussion30
A-S-2Attendance30
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Students' reports and discussion.
M-2Students' reports and discussion.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment.
S-2Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IM_2A_PTP/09_W01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje
ME_2A_W03, ME_2A_W05C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IM_2A_PTP/09_U01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje
ME_2A_U13, ME_2A_U01, ME_2A_U04C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IM_2A_PTP/09_K01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja)
ME_2A_K01, ME_2A_K03, ME_2A_K04C-2T-S-1M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
IM_2A_PTP/09_W01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje
2,0Brak opracowania tematu i prezentacji
3,0Ocena merytoryczna opracowania według poniższej skali ocen
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
IM_2A_PTP/09_U01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje
2,0Brak opracowania tematu i prezentacji
3,0Ocena zakresu oraz formy prezentacji w poniższej skali ocen
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
IM_2A_PTP/09_K01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja)
2,0Brak opracowania tematu i prezentacji
3,0Ocena kompetencji na podstawie prezentacji i dyskusji w poniższej skali ocen
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. The literature review made individually accordingly to the database, 2013

Literatura dodatkowa

  1. Patent analysis., 2011

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Individual analysis on the references. Preparation of the presentation and reports on the topis, which were previusly chosen by students, relating to the advanced materials and polymer processing.30
30

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Attendance, presenting the obtained results, participation in an open discussion30
A-S-2Attendance30
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięIM_2A_PTP/09_W01W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówME_2A_W03Has knowledge of modern and advanced methods of characterising necessary for selection of research methods and interpretation of results
ME_2A_W05Has knowledge of development trends and the most significant new achievements in materials engineering necessary for understanding advanced technological processes
Cel przedmiotuC-1To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results.
Treści programoweT-S-1Individual analysis on the references. Preparation of the presentation and reports on the topis, which were previusly chosen by students, relating to the advanced materials and polymer processing.
Metody nauczaniaM-1Students' reports and discussion.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak opracowania tematu i prezentacji
3,0Ocena merytoryczna opracowania według poniższej skali ocen
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięIM_2A_PTP/09_U01W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówME_2A_U13Can determine directions of further learning and carry out self-education
ME_2A_U01Can acquire information from literature, databases and other sources; also in a foreign language; can integrate obtained information, interpret them, draw conclusions and formulate and justify opinions
ME_2A_U04Can prepare and present a presentation on a project or research completion and lead a discussion of the presentation
Cel przedmiotuC-1To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results.
Treści programoweT-S-1Individual analysis on the references. Preparation of the presentation and reports on the topis, which were previusly chosen by students, relating to the advanced materials and polymer processing.
Metody nauczaniaM-1Students' reports and discussion.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak opracowania tematu i prezentacji
3,0Ocena zakresu oraz formy prezentacji w poniższej skali ocen
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięIM_2A_PTP/09_K01W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja)
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówME_2A_K01Can think and act in creative and entrepreneurial manner
ME_2A_K03Properly identifies and solves dilemmas connected with practising the profession and has awareness of significance and understanding of extra-technological aspects and results of engineering activities, including influence on environment and connected with it responsibility for made decisions; understands the need and knows possibilities of life-long learning
ME_2A_K04Can co-operate and work in team taking various roles and can appropriately set forth priorities serving the completion of a task determined by him/herself and others
Cel przedmiotuC-2To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results.
Treści programoweT-S-1Individual analysis on the references. Preparation of the presentation and reports on the topis, which were previusly chosen by students, relating to the advanced materials and polymer processing.
Metody nauczaniaM-2Students' reports and discussion.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak opracowania tematu i prezentacji
3,0Ocena kompetencji na podstawie prezentacji i dyskusji w poniższej skali ocen
3,5
4,0
4,5
5,0