Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa w języku angielskim (S2)

Sylabus przedmiotu Interim Paper:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Inżynieria materiałowa w języku angielskim
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Interim Paper
Specjalność Processing of Polymer Materials
Jednostka prowadząca Katedra Technologii Materiałowych
Nauczyciel odpowiedzialny Sandra Paszkiewicz <Sandra.Paszkiewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Jolanta Baranowska <Jolanta.Baranowska@zut.edu.pl>, Anna Biedunkiewicz <Anna.Biedunkiewicz@zut.edu.pl>, Andrzej Błędzki <Andrzej.Bledzki@zut.edu.pl>, Agnieszka Kochmańska <Agnieszka.Kochmanska@zut.edu.pl>, Paweł Kochmański <Pawel.Kochmanski@zut.edu.pl>, Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl>, Sandra Paszkiewicz <Sandra.Paszkiewicz@zut.edu.pl>, Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 4 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP2 90 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1No prerequisites are required

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Acquiring the ability to plan and carry out scientific tasks

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Discussion of the topic and the results of the interim paper120
120

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1The realization of tasks for the needs of the interim paper.300
300

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Laboratory classes, designing

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: The forming note

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IM_2A_PTP/06_W01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie:zaproponować konstrukcję stanowiska badawczego, warunki przygotowania próbek i metodykę badań nejbardziej adekwatnę do otrzymanego zadania eksperymentalnego.
ME_2A_W01, ME_2A_W02C-1T-P-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IM_2A_PTP/06_U01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: dobierać metody przygotowania materiałów i próbek do badań, prowadzić eksperyment, planować badania i opracowywać ich wyniki
ME_2A_U02, ME_2A_U03C-1T-P-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IM_2A_PTP/06_K01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: chętny do realizacji zadań badawczych, zdolny do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań
ME_2A_K01C-1T-P-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
IM_2A_PTP/06_W01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie:zaproponować konstrukcję stanowiska badawczego, warunki przygotowania próbek i metodykę badań nejbardziej adekwatnę do otrzymanego zadania eksperymentalnego.
2,0Nie zrealizowano zadań programowych
3,0Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie dostatecznej
3,5Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie dość dobrej
4,0Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie dobrej
4,5Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie ponad dobrej
5,0Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie bardzo dobrej

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
IM_2A_PTP/06_U01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: dobierać metody przygotowania materiałów i próbek do badań, prowadzić eksperyment, planować badania i opracowywać ich wyniki
2,0Brak umiejętnoeci w realizacji ustalonych zadań programowych
3,0Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na dodtateczny
3,5Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na dosyć dobry
4,0Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na dobry
4,5Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na ponad dobry
5,0Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na bardzo dobry

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
IM_2A_PTP/06_K01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: chętny do realizacji zadań badawczych, zdolny do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań
2,0Brak nabytych postaw
3,0Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu dostatecznym
3,5Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu dosyć dobrym
4,0Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu dobrym
4,5Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu ponad dobrym
5,0Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu bardzo dobrym

Literatura podstawowa

  1. X, The literature review made individually accordingly to the database, X, X, 2012

Literatura dodatkowa

  1. Patent analysis, 2012

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Discussion of the topic and the results of the interim paper120
120

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1The realization of tasks for the needs of the interim paper.300
300
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięIM_2A_PTP/06_W01W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie:zaproponować konstrukcję stanowiska badawczego, warunki przygotowania próbek i metodykę badań nejbardziej adekwatnę do otrzymanego zadania eksperymentalnego.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówME_2A_W01Has extended and in-depth knowledge of modelling and optimising necessary to design modern and advanced materials and/or technological processes and/or products
ME_2A_W02Has extended and in-depth knowledge of structure and morphology of materials necessary to design modern and advanced materials, including biomaterials and/or products
Cel przedmiotuC-1Acquiring the ability to plan and carry out scientific tasks
Treści programoweT-P-1Discussion of the topic and the results of the interim paper
Metody nauczaniaM-1Laboratory classes, designing
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: The forming note
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie zrealizowano zadań programowych
3,0Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie dostatecznej
3,5Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie dość dobrej
4,0Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie dobrej
4,5Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie ponad dobrej
5,0Zadania programowe zrealizowano w stopniu odpowiadającym ocenie bardzo dobrej
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięIM_2A_PTP/06_U01W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: dobierać metody przygotowania materiałów i próbek do badań, prowadzić eksperyment, planować badania i opracowywać ich wyniki
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówME_2A_U02Can work individually and in team in a way ensuring completion of a task in planned time; can estimate how much time a tasks requires and its economic aspects
ME_2A_U03Can prepare detailed documentation of results of an experiment, project or research, can prepare paper with discussion of the results
Cel przedmiotuC-1Acquiring the ability to plan and carry out scientific tasks
Treści programoweT-P-1Discussion of the topic and the results of the interim paper
Metody nauczaniaM-1Laboratory classes, designing
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: The forming note
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak umiejętnoeci w realizacji ustalonych zadań programowych
3,0Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na dodtateczny
3,5Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na dosyć dobry
4,0Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na dobry
4,5Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na ponad dobry
5,0Ocena umiejętności w realizacji zadań programowych na bardzo dobry
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięIM_2A_PTP/06_K01W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: chętny do realizacji zadań badawczych, zdolny do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówME_2A_K01Can think and act in creative and entrepreneurial manner
Cel przedmiotuC-1Acquiring the ability to plan and carry out scientific tasks
Treści programoweT-P-1Discussion of the topic and the results of the interim paper
Metody nauczaniaM-1Laboratory classes, designing
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: The forming note
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak nabytych postaw
3,0Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu dostatecznym
3,5Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu dosyć dobrym
4,0Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu dobrym
4,5Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu ponad dobrym
5,0Student nabył chęci do realizacji zadań badawczych i zdolności do wykonania eksperymentu i opracowania wyników badań w stopnu bardzo dobrym