Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Plany studiów w roku akademickim 2018/2019 - semestr 1:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Arduino 3D Printer | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | |||
Arduino – an introduction to the Internet of Things | zaliczenie | 10,0 | laboratoria | praktyczne | 4,0 | 2,1 | 60 |
projekty | praktyczne | 4,0 | 2,0 | 60 | |||
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 | |||
Biologically inspired algorithms | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | |||
Brain signal analysis in Matlab environment | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 45 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
Brain-Computer Interface | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 45 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
C# Programming Language | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | |||
C++ programming language | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,0 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 30 | |||
Cloud programming | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 15 | |||
projekty | praktyczne | 2,0 | 0,3 | 15 | |||
Computer Vision and Fast Object Detection | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
Computer Vision for Video Surveillance | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
Computer and telecommunication networks | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,2 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,1 | 30 | |||
Computer simulation | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 4,0 | 0,0 | 30 | |||
Data Analysis and Machine Learning | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 | |||
Data Mining Algorithms | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,5 | 0,0 | 30 | |||
Database systems | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,0 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 4,0 | 0,0 | 30 | |||
Digital color management | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 4,0 | 0,0 | 30 | |||
Expert systems | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,2 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,8 | 0,0 | 30 | |||
F# Programming Language | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
Graphical User Interface in .NET | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 | |||
Hidden Markov models and its applications | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 | |||
Human-Computer Interaction | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
Intelligent Decision Systems | zaliczenie | 6,0 | laboratoria | praktyczne | 2,4 | 0,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,6 | 0,0 | 30 | |||
Intro to Mathematical Programming | zaliczenie | 6,0 | laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 | |||
Intro to Statistic: Making Decisions Based on Data | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | |||
LaTeX – document preparation system for engineers | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 0,9 | 0,7 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 1,1 | 0,5 | 15 | |||
MATLAB Programming | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 0,0 | 30 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,0 | 30 | |||
Methods of Artificial Intelligence in Games | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | |||
Ontology: design and implementation | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,0 | 30 | |||
Prolog Programming for Artifcial Intelligence | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,8 | 0,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 1,2 | 0,0 | 15 | |||
Software engineering | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 | |||
projekty | praktyczne | 2,0 | 0,3 | 15 | |||
Spring Framework Programming | zaliczenie | 6,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 4,0 | 0,0 | 30 |