Sylabus przedmiotu Computer Games Programming:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów |
Wymiana międzynarodowa |
Forma studiów |
studia stacjonarne |
Poziom |
pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta |
|
Obszary studiów |
— |
Profil |
|
Moduł |
— |
Przedmiot |
Computer Games Programming |
Specjalność |
przedmiot wspólny |
Jednostka prowadząca |
Katedra Systemów Multimedialnych |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Radosław Mantiuk <Radoslaw.Mantiuk@zut.edu.pl> |
Inni nauczyciele |
|
ECTS (planowane) |
4,0 |
ECTS (formy) |
4,0 |
Forma zaliczenia |
zaliczenie |
Język |
angielski |
Blok obieralny |
— |
Grupa obieralna |
— |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|
wykłady | W | 2 | 15 | 1,0 | 0,25 | zaliczenie |
projekty | P | 2 | 60 | 3,0 | 0,75 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
dla tego przedmiotu nie są określone cele przedmiotuTreści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|
wykłady |
---|
T-W-1 | Introduction to graphic libraries. | 2 |
T-W-2 | Geometric transformations. | 1 |
T-W-3 | User interface and time synchronisation. | 2 |
T-W-4 | Game loop architecture. | 2 |
T-W-5 | Aggregated game board. | 1 |
T-W-6 | Collision detection. | 2 |
T-W-7 | Lights and materials. | 2 |
T-W-8 | Materials and texture. | 3 |
| 15 |
---|
projekty |
---|
| 0 |
---|
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|
wykłady |
---|
A-W-1 | wykad | 15 |
| 15 |
---|
projekty |
---|
| 0 |
---|
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczneSposoby oceny
dla tego przedmiotu nie są określone sposoby oceny