Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu E-commerce and online marketing technologies:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot E-commerce and online marketing technologies
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Systemów Informacyjnych
Nauczyciel odpowiedzialny Jarosław Jankowski <Jaroslaw.Jankowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 15 1,00,30zaliczenie
laboratoriaL1 30 2,00,70zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1The basics of HTML language

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users4
T-L-2Configuration and planning of ad campaigns using ad servers4
T-L-3Use of contextual advertising and search engines4
T-L-4Search engine positioning4
T-L-5Use of selected social media platforms and social network analysis in marketing4
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks2
T-L-7Use of e-commerce platforms and recommendation systems4
T-L-8Application of selected methods of extraction of knowledge in electronic marketing4
30
wykłady
T-W-1Communication models in electronic marketing2
T-W-2Performance measurement and optimization of advertising campaigns2
T-W-3Marketing in social media2
T-W-4Search engine marketing3
T-W-5Marketing and email communication2
T-W-6Electronic commerce platforms and recommendation algorithms2
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions2
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Participation in classes30
A-L-2Preparation of reports10
A-L-3Consultation for laboratories4
A-L-4Preparation for classes15
59
wykłady
A-W-1Participation in lectures15
A-W-2Preparation for the exam10
A-W-3Consultation on the lecture5
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WI_1-_null_W01
Wiedza w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
C-1, C-2T-L-1, T-W-1, T-L-2, T-W-2, T-L-3, T-L-4, T-W-3, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-W-4, T-W-5, T-W-6M-1, M-2S-1, S-2
WM-WI_1-_null_W02
Wiedza w zakresie metod analitycznych, przetwarzania danych i algorytmów wykorzystywanych w systemach marketingu elektronicznego.
C-1, C-2T-L-1, T-L-6, T-W-7M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WI_1-_null_U01
Umiejętność wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
C-1, C-2T-L-1, T-W-1, T-L-2, T-W-2, T-L-3, T-L-4, T-W-3, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7M-1, M-2S-1, S-2
WM-WI_1-_null_U02
Posiada umiejętność stosowania metod analitycznych i algorytmów przetwarzania danych wykorzystywanych w systemach marketingu elektronicznego.
C-1, C-2T-L-6, T-W-7M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WI_1-_null_K01
Kompetencje w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
C-1, C-2T-L-1, T-W-1, T-L-2, T-W-2, T-L-3, T-L-4, T-W-3, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7M-1, M-2S-1, S-2
WM-WI_1-_null_K02
Komepetencje w zakresie zastosowań metod analitycznych w systemach marketingu elektronicznego.
C-1, C-2T-L-1, T-W-2, T-L-3, T-L-6, T-W-7M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WI_1-_null_W01
Wiedza w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
2,0Nie zna podstawowych pojęć związanych z technologiami marketingu elektronicznego.
3,0Zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego.
3,5Zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego. Zna podstawowe technologie stosowane w marketingu elektronicznym.
4,0Dobrze zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego. Dobrze zna technologie stosowane w marketingu elektronicznym.
4,5Dobrze zna podstawowe pojęcia związane z marketingiem elektronicznym. Dobrze zna podstawowe technologie stosowane w marketingu elektronicznym. Zna metody i narzędzia stosowane w pomiarach efektywności systemów marketingu elektronicznego.
5,0Dobrze zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego. Dobrze zna podstawowe technologie stosowane w marketingu elektronicznym. Zna metody i narzędzia stosowane w pomiarach efektywności systemów marketingu elektronicznego oraz metody optymalizacji powiązane z systemami internetowymi.
WM-WI_1-_null_W02
Wiedza w zakresie metod analitycznych, przetwarzania danych i algorytmów wykorzystywanych w systemach marketingu elektronicznego.
2,0Nie zna podstawowych pojęć związanych z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym.
3,0Zna podstawowe pojęcia związane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym.
3,5Zna podstawowe pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym.
4,0Dobrze zna podstawowe pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym. Zna podstawowe algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
4,5Dobrze zna podstawowe pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym. Zna algorytmy i narzędzia stosowane w pomiarach efektywności marketingu elektronicznego.
5,0Bradzo dobrze zna pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym. Dobrze zna algorytmy stosowane w pomiarach efektywności marketingu elektronicznego.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WI_1-_null_U01
Umiejętność wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
2,0Nie umie korzystać z systemów marketingu elektronicznego.
3,0Umie korzystać z podstawowych funkcji systemów marketingu elektronicznego.
3,5Umie korzystać z podstawowych funkcji marketingu elektronicznego. Umie konfigurować systemy marketingu elektronicznego.
4,0Umie korzystać z podstawowych funkcji systemów marketingu elektronicznego. Umie konfigurować i wdrażać systemymarketingu elektronicznego. Umie dostosować ich funkcjonalność do potrzeb firmy.
4,5Umie korzystać z funkcji systemów marketingu elektronicznego. Umie konfigurować i wdrażać systemy marketingu elektronicznego. Umie dostosować ich funkcjonalność do potrzeb firmy. Umie zastosować narzędzia pomiarowe i systemy analityczne.
5,0Umie korzystać z funkcji systemów marketingu elektronicznego. Umie konfigurować i wdrażać systemy marketingu elektronicznego. Umie dostosować ich funkcjonalność do potrzeb firmy. Umie zastosować narzędzia pomiarowe i systemy analityczne. Umie zastosować metody optymalizacji systemów internetowych.
WM-WI_1-_null_U02
Posiada umiejętność stosowania metod analitycznych i algorytmów przetwarzania danych wykorzystywanych w systemach marketingu elektronicznego.
2,0Nie umie nawet w podstawowym zakresie wykorzystać metod analityczne w marketingu elektronicznym.
3,0Umie w podstawowym zakresie wykorzystać metody analityczne w marketingu elektronicznym.
3,5Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym podstawowe technologie powiązane z metodami analitycznymi.
4,0Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym podstawowe technologie powiązane z metodami analitycznymi. Umie wykorzystać podstawowe algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
4,5Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym technologie powiązane z metodami analitycznymi. Umie wykorzystać algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
5,0Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym zaawansowane technologie powiązane z metodami analitycznymi. Umie wykorzystać zaawansowane algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WI_1-_null_K01
Kompetencje w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
2,0Nie spełnia kryteriów dla oceny 3
3,0Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym.
3,5Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym i postępu technologicznego w tym obszarze. Potrafi wskazać kluczowe technologie.
4,0Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym i postępu technologicznego w tym obszarze. Potrafi wskazać kluczowe technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
4,5Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe technologie. Aktywnie uzupełnia informacje w tym zakresie na podstawie najnowszych źródeł krajowych i zagranicznych. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
5,0Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w e-biznesie. Potrafi wskazać kluczowe technologie. Aktywnie uzupełnia informacje w tym zakresie na podstawie najnowszych źródeł krajowych i zagranicznych i samodzielnie poszukuje nowych rozwiązań. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
WM-WI_1-_null_K02
Komepetencje w zakresie zastosowań metod analitycznych w systemach marketingu elektronicznego.
2,0Nie spełnia kryteriów dla oceny 3
3,0Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym.
3,5Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie.
4,0Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie.
4,5Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
5,0Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym. Aktywnie uzupełnia informacje w tym zakresie na podstawie najnowszych źródeł krajowych i zagranicznych i samodzielnie poszukuje nowych rozwiązań.

Literatura podstawowa

  1. Kenneth C. Laudon, Carol Guercio Traver, E-Commerce, Pearson, NY, 2017
  2. Rob Stokes, eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world, QUIRK, London, 2014

Literatura dodatkowa

  1. Dave Chaffey, PR Smith, Emarketing Excellence: Planning and Optimizing your Digital Marketing, Routledge, London, 2013

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users4
T-L-2Configuration and planning of ad campaigns using ad servers4
T-L-3Use of contextual advertising and search engines4
T-L-4Search engine positioning4
T-L-5Use of selected social media platforms and social network analysis in marketing4
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks2
T-L-7Use of e-commerce platforms and recommendation systems4
T-L-8Application of selected methods of extraction of knowledge in electronic marketing4
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Communication models in electronic marketing2
T-W-2Performance measurement and optimization of advertising campaigns2
T-W-3Marketing in social media2
T-W-4Search engine marketing3
T-W-5Marketing and email communication2
T-W-6Electronic commerce platforms and recommendation algorithms2
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions2
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Participation in classes30
A-L-2Preparation of reports10
A-L-3Consultation for laboratories4
A-L-4Preparation for classes15
59
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Participation in lectures15
A-W-2Preparation for the exam10
A-W-3Consultation on the lecture5
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WI_1-_null_W01Wiedza w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
Cel przedmiotuC-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing
Treści programoweT-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users
T-W-1Communication models in electronic marketing
T-L-2Configuration and planning of ad campaigns using ad servers
T-W-2Performance measurement and optimization of advertising campaigns
T-L-3Use of contextual advertising and search engines
T-L-4Search engine positioning
T-W-3Marketing in social media
T-L-5Use of selected social media platforms and social network analysis in marketing
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks
T-L-7Use of e-commerce platforms and recommendation systems
T-W-4Search engine marketing
T-W-5Marketing and email communication
T-W-6Electronic commerce platforms and recommendation algorithms
Metody nauczaniaM-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie zna podstawowych pojęć związanych z technologiami marketingu elektronicznego.
3,0Zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego.
3,5Zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego. Zna podstawowe technologie stosowane w marketingu elektronicznym.
4,0Dobrze zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego. Dobrze zna technologie stosowane w marketingu elektronicznym.
4,5Dobrze zna podstawowe pojęcia związane z marketingiem elektronicznym. Dobrze zna podstawowe technologie stosowane w marketingu elektronicznym. Zna metody i narzędzia stosowane w pomiarach efektywności systemów marketingu elektronicznego.
5,0Dobrze zna podstawowe pojęcia związane z technologiami marketingu elektronicznego. Dobrze zna podstawowe technologie stosowane w marketingu elektronicznym. Zna metody i narzędzia stosowane w pomiarach efektywności systemów marketingu elektronicznego oraz metody optymalizacji powiązane z systemami internetowymi.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WI_1-_null_W02Wiedza w zakresie metod analitycznych, przetwarzania danych i algorytmów wykorzystywanych w systemach marketingu elektronicznego.
Cel przedmiotuC-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing
Treści programoweT-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions
Metody nauczaniaM-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie zna podstawowych pojęć związanych z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym.
3,0Zna podstawowe pojęcia związane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym.
3,5Zna podstawowe pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym.
4,0Dobrze zna podstawowe pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym. Zna podstawowe algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
4,5Dobrze zna podstawowe pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym. Zna algorytmy i narzędzia stosowane w pomiarach efektywności marketingu elektronicznego.
5,0Bradzo dobrze zna pojęcia i technologie powiązane z metodami analitycznymi stosowanymi w marketingu elektronicznym. Dobrze zna algorytmy stosowane w pomiarach efektywności marketingu elektronicznego.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WI_1-_null_U01Umiejętność wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
Cel przedmiotuC-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing
Treści programoweT-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users
T-W-1Communication models in electronic marketing
T-L-2Configuration and planning of ad campaigns using ad servers
T-W-2Performance measurement and optimization of advertising campaigns
T-L-3Use of contextual advertising and search engines
T-L-4Search engine positioning
T-W-3Marketing in social media
T-L-5Use of selected social media platforms and social network analysis in marketing
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks
T-L-7Use of e-commerce platforms and recommendation systems
T-W-4Search engine marketing
T-W-5Marketing and email communication
T-W-6Electronic commerce platforms and recommendation algorithms
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions
Metody nauczaniaM-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie umie korzystać z systemów marketingu elektronicznego.
3,0Umie korzystać z podstawowych funkcji systemów marketingu elektronicznego.
3,5Umie korzystać z podstawowych funkcji marketingu elektronicznego. Umie konfigurować systemy marketingu elektronicznego.
4,0Umie korzystać z podstawowych funkcji systemów marketingu elektronicznego. Umie konfigurować i wdrażać systemymarketingu elektronicznego. Umie dostosować ich funkcjonalność do potrzeb firmy.
4,5Umie korzystać z funkcji systemów marketingu elektronicznego. Umie konfigurować i wdrażać systemy marketingu elektronicznego. Umie dostosować ich funkcjonalność do potrzeb firmy. Umie zastosować narzędzia pomiarowe i systemy analityczne.
5,0Umie korzystać z funkcji systemów marketingu elektronicznego. Umie konfigurować i wdrażać systemy marketingu elektronicznego. Umie dostosować ich funkcjonalność do potrzeb firmy. Umie zastosować narzędzia pomiarowe i systemy analityczne. Umie zastosować metody optymalizacji systemów internetowych.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WI_1-_null_U02Posiada umiejętność stosowania metod analitycznych i algorytmów przetwarzania danych wykorzystywanych w systemach marketingu elektronicznego.
Cel przedmiotuC-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing
Treści programoweT-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions
Metody nauczaniaM-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie umie nawet w podstawowym zakresie wykorzystać metod analityczne w marketingu elektronicznym.
3,0Umie w podstawowym zakresie wykorzystać metody analityczne w marketingu elektronicznym.
3,5Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym podstawowe technologie powiązane z metodami analitycznymi.
4,0Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym podstawowe technologie powiązane z metodami analitycznymi. Umie wykorzystać podstawowe algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
4,5Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym technologie powiązane z metodami analitycznymi. Umie wykorzystać algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
5,0Umie wykorzystać w marketingu elektronicznym zaawansowane technologie powiązane z metodami analitycznymi. Umie wykorzystać zaawansowane algorymy i metody analityczne stosowane w tym obszarze.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WI_1-_null_K01Kompetencje w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów marketingu elektronicznego.
Cel przedmiotuC-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing
Treści programoweT-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users
T-W-1Communication models in electronic marketing
T-L-2Configuration and planning of ad campaigns using ad servers
T-W-2Performance measurement and optimization of advertising campaigns
T-L-3Use of contextual advertising and search engines
T-L-4Search engine positioning
T-W-3Marketing in social media
T-L-5Use of selected social media platforms and social network analysis in marketing
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks
T-L-7Use of e-commerce platforms and recommendation systems
T-W-4Search engine marketing
T-W-5Marketing and email communication
T-W-6Electronic commerce platforms and recommendation algorithms
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions
Metody nauczaniaM-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie spełnia kryteriów dla oceny 3
3,0Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym.
3,5Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym i postępu technologicznego w tym obszarze. Potrafi wskazać kluczowe technologie.
4,0Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym i postępu technologicznego w tym obszarze. Potrafi wskazać kluczowe technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
4,5Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe technologie. Aktywnie uzupełnia informacje w tym zakresie na podstawie najnowszych źródeł krajowych i zagranicznych. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
5,0Ma świadomość istnienia wielu technologii stosowanych w e-biznesie. Potrafi wskazać kluczowe technologie. Aktywnie uzupełnia informacje w tym zakresie na podstawie najnowszych źródeł krajowych i zagranicznych i samodzielnie poszukuje nowych rozwiązań. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WI_1-_null_K02Komepetencje w zakresie zastosowań metod analitycznych w systemach marketingu elektronicznego.
Cel przedmiotuC-1Increasing the knowledge in the area of technologies used in electronic marketing
C-2Increasing the knowledge in the area of strategies in electronic marketing
Treści programoweT-L-1Use of selected behavioral analysis systems for web site users
T-W-2Performance measurement and optimization of advertising campaigns
T-L-3Use of contextual advertising and search engines
T-L-6Modeling diffusion of marketing messages in social networks
T-W-7Multivariate optimization and maximization of conversions
Metody nauczaniaM-1Lecture with presentations and examples.
M-2Laboratory exercises and practical tasks.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture: summary assessment. Written examination with practical questions, questions in the form of a choice and description.
S-2Ocena formująca: Laboratories: assessment based on reports and attendance.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie spełnia kryteriów dla oceny 3
3,0Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym.
3,5Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie.
4,0Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie.
4,5Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym.
5,0Ma świadomość istnienia wielu algorytmów i metod analitycznych stosowanych w marketingu elektronicznym. Potrafi wskazać kluczowe metody i technologie. Uzupełnia informacje w tym zakresie. Ma świadomość istnienia ograniczeń i regulacji prawnych związanych z marketingiem elektronicznym. Aktywnie uzupełnia informacje w tym zakresie na podstawie najnowszych źródeł krajowych i zagranicznych i samodzielnie poszukuje nowych rozwiązań.