Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Java programming:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Java programming | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Oprogramowania | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Tomasz Wierciński <Tomasz.Wiercinski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Programming basics |
W-2 | Object programming |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Familiar with the syntax and structures of the Java language |
C-2 | Knows how to analyze and implement source code in Java language |
C-3 | Understands the need for further development of professional skills in the field of Java language |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Introduction | 1 |
T-L-2 | Data types and objects | 2 |
T-L-3 | Operators | 2 |
T-L-4 | Control instructions | 2 |
T-L-5 | Packages | 2 |
T-L-6 | Exceptions | 2 |
T-L-7 | Encapsulation, inheritance, polymorphism | 5 |
T-L-8 | Abstract classes, interfaces | 4 |
T-L-9 | Parametrized types | 2 |
T-L-10 | Input-output operations | 2 |
T-L-11 | Threads | 2 |
T-L-12 | GUI programming | 4 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Data types and objects | 1 |
T-W-2 | Operators | 1 |
T-W-3 | Control instructions | 1 |
T-W-4 | Packages | 1 |
T-W-5 | Exceptions | 1 |
T-W-6 | Encapsulation, inheritance, polymorphism | 3 |
T-W-7 | Abstract classes, interfaces | 2 |
T-W-8 | Parametrized types | 1 |
T-W-9 | Input-output operations | 1 |
T-W-10 | Threads | 1 |
T-W-11 | GUI programming | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in class | 30 |
A-L-2 | Preparing to perform exercises | 30 |
A-L-3 | Self-study of the literature | 30 |
A-L-4 | Participation in consultations | 2 |
92 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in class | 15 |
A-W-2 | Self-study of the literature | 15 |
A-W-3 | Exam preparation | 15 |
A-W-4 | Participation in consultations | 2 |
47 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Multimedia presentation |
M-3 | Laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written exam |
S-2 | Ocena formująca: Project work |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_1-_null_W01 Knows how to analyze and implement source code in Java language | — | — | C-2 | T-W-10, T-W-3, T-W-7, T-W-11, T-W-4, T-W-8, T-W-9, T-W-6, T-W-2, T-W-5, T-W-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_1-_null_U01 Familiar with the syntax and structures of the Java language | — | — | C-1 | T-L-2, T-L-10, T-L-8, T-L-11, T-L-1, T-L-4, T-L-7, T-L-12, T-L-9, T-L-3, T-L-6, T-L-5 | M-3 | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_1-_null_K01 Understands the need for further development of professional skills in the field of Java language | — | — | C-3 | T-L-2, T-L-10, T-L-8, T-L-11, T-L-1, T-L-4, T-L-7, T-L-12, T-L-9, T-L-3, T-L-6, T-L-5, T-W-10, T-W-3, T-W-7, T-W-11, T-W-4, T-W-8, T-W-9, T-W-6, T-W-2, T-W-5, T-W-1 | M-1, M-2, M-3 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_1-_null_W01 Knows how to analyze and implement source code in Java language | 2,0 | |
3,0 | The student knows the rules and syntax of Java language | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_1-_null_U01 Familiar with the syntax and structures of the Java language | 2,0 | |
3,0 | The student is able to implement a source code in Java language according to the knowledge they gained in the class | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_1-_null_K01 Understands the need for further development of professional skills in the field of Java language | 2,0 | |
3,0 | The student understands the need to learn java. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Bruce Eckel, Thinking in Java (4th Edition), Prentice Hall, 2006
Literatura dodatkowa
- Poornachandra Sarang, Java Programming (Oracle Press), McGraw-Hill Osborne Media, 2012, 1
- Java, A Beginner's Guide, 5th Edition, McGraw-Hill Osborne Media, 2011, 5