Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna (S3)
Plany studiów w roku akademickim 2015/2016 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Przygotowanie do egzaminu z języka obcego nowożytnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 6 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Język angielski | zaliczenie | 1,0 | lektorat | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 30 | 4 |
Język angielski | zaliczenie | 1,0 | lektorat | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 5 |
Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Dydaktyka szkoły wyższej i nowoczesne techniki kształcenia | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 11 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 11 | 1 | |||
Dydaktyka szkoły wyższej i nowoczesne techniki kształcenia | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
Pedagogika szkoły wyższej | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 2 | |||
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 2 | |||
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 6 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 11 | 1 | |||
Techniki mowy i emisji głosu | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 3 |
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 4 | 3 |
Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego - praktyka zawodowa
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Współprowadzenie zajęć dydaktycznych | zaliczenie | 4,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 2 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 3 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 4 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 5 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 6 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 7 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,0 | 15 | 8 |
Przygotowanie do pracy o charakterze badawczym lub badawczo rozwojowym
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Analiza instrumentalna | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 2,0 | 24 | 2 |
Analiza instrumentalna | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 8 | 1 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 1 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 3 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 4 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 5 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 6 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 7 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 8 |
Konsultacje z opiekunem/promotorem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 2 |
Nauka i etos nauczyciela akademickiego | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 10 | 4 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 1 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 2 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 5 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 6 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 7 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | 4 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 8 |
Postępy pracy doktorskiej (seminarium doktoranckie) | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 15 | 3 |
Seminarium kierunkowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 8 | 2 |
Seminarium kierunkowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 8 | 4 |
Seminarium kierunkowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 8 | 6 |
Seminarium kierunkowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 8 | 8 |