Wydział Informatyki - Informatyka (N2)
specjalność: systemy komputerowe i technologie mobilne
Plany studiów w roku akademickim 2013/2014 - semestr 2:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Język angielski I | zaliczenie | 2,0 | lektorat | audytoryjne | 2,0 | 1,3 | 30 |
Praktyki zawodowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba tygodni |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktyka programowa | zaliczenie | 2,0 | praktyki | praktyczne | 2,0 | 2,0 | 4 |
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Analiza danych i eksperyment badawczy | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,7 | 0,6 | 16 |
laboratoria | praktyczne | 2,3 | 1,2 | 30 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Integracja aplikacji | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,6 | 14 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 10 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Modelowanie warstwy fizycznej systemu | egzamin | 5,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,6 | 16 |
laboratoria | praktyczne | 3,0 | 0,8 | 20 | |||
Projektowanie sieci i systemów mobilnych | egzamin | 4,0 | projekty | praktyczne | 2,9 | 0,8 | 16 |
wykłady | audytoryjne | 1,1 | 0,4 | 10 | |||
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 10 |
Zaawansowane algorytmy przetwarzania sygnałów | egzamin | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,7 | 0,8 | 16 |
wykłady | audytoryjne | 1,3 | 0,4 | 10 |