Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Budownictwo (S2)
Efekty uczenia się:
KOD | Wiedza |
---|---|
B_2A_W01 | Ma rozszerzoną i pogłębioną wiedzę z zakresu matematyki i innych obszarów nauki, przydatną do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu budownictwa |
B_2A_W02 | Ma szczegółową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych z budownictwem |
B_2A_W03 | Zna podstawy mechaniki ośrodków ciągłych. Zna zasady analizy zagadnień statyki konstrukcji powierzchniowych oraz bryłowych |
B_2A_W04 | Ma wiedzę na temat zagadnień modelowania konstrukcji i podstaw teoretycznych Metody Elementów Skończonych |
B_2A_W05 | Ma podbudowaną teoretycznie, szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z budownictwa |
B_2A_W06 | Ma poszerzoną wiedzę związaną z kluczowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności |
B_2A_W07 | Ma wiedzę dotyczącą zarządzania przedsięwzięciami budowlanymi w aspekcie techniczno-ekonomicznym |
B_2A_W08 | Zna zasady analizy, konstruowania i wymiarowania elementów złożonych konstrukcji oraz obiektów budowlanych |
B_2A_W09 | Zna zaawansowane metody, programy komputerowe stosowane w rozwiązywaniu złożonych zadań z zakresu budownictwa |
B_2A_W10 | Ma wiedzę dotyczącą standardów i norm technicznych w zakresie studiowanej specjalności |
B_2A_W11 | Zna zasady produkcji przemysłowej materiałów i wyrobów oraz wykonawstwa elementów i obiektów budowlanych |
B_2A_W12 | Ma podstawową wiedzę w zakresie utrzymania obiektów i systemów typowych dla studiowanej specjalności |
B_2A_W13 | Ma wiedzę o trendach rozwojowych i najistotniejszych nowych osiągnięciach w budownictwie |
B_2A_W14 | Ma wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, w tym wpływu realizacji inwestycji budowlanych na środowisko |
B_2A_W15 | Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego |
B_2A_W16 | Zna podstawową terminologię dotyczącą etyki, filozofii socjologii, sztuki, wzornictwa i kultury |