Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TiR_1A_O8_W01 | Opanował wiedzę o wyjazdach w ramach turystyki biznesowej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TiR_1A_W10 | ma ogólną wiedzę na temat fizjologii i funkcjonowania organizmów żywych |
---|
TiR_1A_W11 | ma wiedzę ogólną na temat odziaływania środowiska przyrodniczego na człowieka |
TiR_1A_W03 | ma ogólną wiedzę o głównych nurtach w architekturze i sztuce w skali kraju i relacjach międzykulturowych |
TiR_1A_W04 | ma ogólną wiedzę dotyczącą: organizowania ruchu turystycznego, imprez turystycznych, roli i oddziaływania turystyki na społeczność lokalną, gospodarkę i środowisko |
TiR_1A_W07 | Ma ogólną wiedzę o normach i regułach (prawnych, organizacyjnych, moralnych i etycznych) w: działalności turystycznej i rekreacyjnej, przygotowywaniu produktów turystycznych |
TiR_1A_W09 | Ma wiedzę ogólną z zakresu nauk przyrodniczych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | P1A_W01 | rozumie podstawowe zjawiska i procesy przyrodnicze |
---|
P1A_W02 | w interpretacji zjawisk i procesów przyrodniczych opiera się na podstawach empirycznych, rozumiejąc w pełni znaczenie metod matematycznych i statystycznych |
P1A_W03 | ma wiedzę z zakresu matematyki, fizyki i chemii niezbędną dla zrozumienia podstawowych procesów i zjawisk przyrodniczych |
P1A_W04 | ma wiedzę w zakresie najważniejszych problemów z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zna ich powiązania z innymi dyscyplinami przyrodniczymi |
P1A_W05 | ma wiedzę w zakresie podstawowych kategorii pojęciowych i terminologii przyrodniczej oraz ma znajomość rozwoju dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów i stosowanych w nich metod badawczych |
S1A_W03 | ma podstawową wiedzę o relacjach między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej, międzynarodowej i międzykulturowej |
S1A_W04 | zna rodzaje więzi społecznych odpowiadające dziedzinom nauki i dyscyplinom naukowym, właściwym dla studiowanego kierunku studiów oraz zna rządzące nimi prawidłowości |
S1A_W07 | ma wiedzę o normach i regułach (prawnych, organizacyjnych, moralnych, etycznych) organizujących struktury i instytucje społeczne i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania |
S1A_W09 | ma wiedzę o poglądach na temat struktur i instytucji społecznych oraz rodzajów więzi społecznych i o ich historycznej ewolucji |
S1A_W10 | zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego |
S1A_W11 | zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, wykorzystującej wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | C1 Zaznajomienie studentów z wiedzą o organizacji wyjazdów służbowych, spotkań biznesowych, targów branżowych, wyjazdów korporacyjnych |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Pojęcie turystyki biznesowej i kongresowej. |
---|
T-W-5 | Organizacja targów, wystaw. Wspieranie turystyki związanej z uczestnictwem w targach, wystawach, giełdach |
T-W-3 | Wyjazdy służbowe indywidualne i grupowe. Wzrost liczby turystów podróżujących w interesach. |
T-W-6 | Turystyka motywacyjna (organizowana przez pracodawców dla pracowników i ich rodzin) i korporacyjna. |
T-W-2 | Turystyka biznesowa w przeszłości. Turystyka biznesowa a turystyka czasu wolnego. |
T-W-8 | Organizacja dużych międzynarodowych lub krajowych zjazdów uczonych, polityków, dyplomatów, przedstawicieli formacji zawodowych i organizacji. |
T-W-9 | Ośrodki recepcji turystyki w interesach – miasta, ośrodki przemysłowe i handlowe.
Wpływ turystyki kongresowej na budżet państwa. |
T-W-7 | Centra konferencyjne w Polsce i na świecie. Rodzaje centrów kongresowych. Morskie i lądowe lądowe warunki do odbywania kongresów. |
T-W-4 | Organizacja spotkań biznesowych - zebrań, kongresów, konferencji, seminariów, konwentów, zjazdów. |
Metody nauczania | M-1 | Wyklad interaktywny, studia przypadków |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena zaliczeniowa z ćwiczeń - wypadkowa ocen cząstkowych |
---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena projektu pisemnego |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student:
w zakresie wiedzy opanował podstawowy materiał programowy,
w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiału,
w zakresie opanowania wiedzy przyswoił zasadnicze treści programowe,
w zakresie stosunku do wiedzy popełnia wiele drobnych błędów w treści i języku (jakość wypowiedzi w przeważającej mierze błędna) |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |