Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TOW_2A_PO3-4ut_U01 | Studen potrafi dobierać napędy do różnych jednostek pływających. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TOW_2A_U01 | Posiada umiejętność znajdowania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla towaroznawstwa. |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_U02 | potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i analizowania przyczyn i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz potrafi formułować własne opinie i dobierać krytycznie dane i metody analiz |
---|
S2A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na ten temat oraz stawiać proste hipotezy badawcze i je weryfikować |
S2A_U04 | potrafi prognozować i modelować złożone procesy społeczne obejmujące zjawiska z różnych obszarów życia społecznego z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S2A_U06 | posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy |
S2A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych, rozszerzoną o umiejętność pogłębionej teoretycznie oceny tych zjawisk w wybranych obszarach, z zastosowaniem metody badawczej |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA2_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Studenci podczas zajęć poznają zasady budowy i użytkowania łodzi motorowych wykożystywanych w turystyce. |
---|
Treści programowe | T-L-4 | Obliczanie właściwości jednostek motorowodnych. |
---|
T-L-5 | Dobieranie napędów do jednostek sportowych i rekreacyjnych. |
T-W-5 | Obliczenia oporowo-napędowe dla reżimu ślizgowego i półślizgowego. |
T-W-6 | Napędy spalinowe. |
T-L-6 | Użytkowanie i serwisowanie napędów w jednostkach motorowodnych. |
T-L-7 | Zajęcia terenowe w klubach motorowodnych. |
T-W-7 | Napędy elektryczne. |
T-W-8 | Napędy hybrydowe. |
T-W-10 | Użytkowanie i konserwacjia sprzętu motorowodnego. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny |
---|
M-2 | Pogadanka |
M-3 | prezentacja |
M-4 | ćwiczenia przedmiotowe |
M-5 | film |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: egzamin |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: zaliczenie kolokwium |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Zaliczenie kolokwium, uzyskanie >50% punktów z egzaminu |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |