Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TZiZ_2A_D8tr_U01 | Student potrafi analizować i śledzić pochodzenie towarów |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TZiZ_2A_U01 | Posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z literatury, baz danych i innych źródeł. Potrafi uzyskane informacje integrować, dokonać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie. |
---|
TZiZ_2A_U09 | Potrafi opracować samodzielnie kompleks badań związanych z oceną określonych cech jakościowych danego towaru żywnościowego. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i twórczego wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R2A_U03 | rozumie i stosuje odpowiednie technologie informatyczne w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji z zakresu produkcji rolniczej i leśnej |
R2A_U04 | samodzielnie planuje, przeprowadza, analizuje i ocenia poprawność wykonanego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA2_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z aktualnie wprowadzanymi sysytemami śledzenia pochodzenia i idedntyfikacji jakościowej produktów pochodzenia wodnego. |
---|
Treści programowe | T-L-1 | Mechanizmy kontroli i identyfikacji prowadzone przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. |
---|
T-L-2 | Mechanizmy kontroli i identyfikacji prowadzone przez Graniczny Inspektorat Weterynarii. |
T-L-3 | Mechanizmy kontroli i identyfikacji prowadzone przez Izbę Celną oraz Urząd Celny. |
T-W-1 | Powody wprowadzania nowoczesnych metod identyfikacji produktów rybnych. |
T-W-2 | Metody genetyczne pozwalające przeprowadzić identyfikację surowca |
T-W-3 | Metody genetyczne umożliwiające okreslić pochodzenie geograficzne badanych surowców |
T-W-4 | Systemy i instytucje monitorujące zgodność pochodzenia surowców oraz gotowych produktów pochodzenia wodnego |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny |
---|
M-2 | Seminarium |
M-3 | Pokaz, symulacja |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena formująca |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafo dobrać i zastosować technikę pozwalające identyfikować metodami genetycznymi pochodzenie produktów żywnościowych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |