Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OG_2A_C02_U01 | Potrafi opracowywać dobór drzew i krzewów dla poszczególnych grup w terenach zieleni |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OG_2A_U02 | student potrafi projektować nasadzenia ogrodnicze, z uwzględnieniem zasad integrowanej i ekologicznej produkcji oraz przedstawić projekt w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
---|
OG_2A_U07 | student posiada pogłębioną umiejętność aranżacji roślinnych wykorzystywanych do dekoracji wnętrz i urządzania terenów zieleni |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
---|
R2A_U05 | samodzielnie i wszechstronnie analizuje problemy wpływające na produkcję i jakość żywności, zdrowie zwierząt i ludzi, stan środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz wykazuje znajomość zastosowania specjalistycznych technik i ich optymalizacji dostosowanych do studiowanego kierunku studiów i profilu kształcenia |
R2A_U06 | posiada umiejętność doboru i modyfikacji typowych działań (w tym technik i technologii) dostosowanych do zasobów przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka, zgodnych ze studiowanym kierunkiem studiów |
R2A_U07 | ocenia wady i zalety podjętych działań, w tym ich oryginalność w rozwiązywaniu zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
R2A_U08 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA2_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-4 | Określenie warunków dla drzew i krzewów rosnących na terenach osiedli mieszkaniowych oraz dobór gatunkowy i odmianowy |
---|
C-6 | Określenie warunków dla drzew i krzewów rosnących w parkach i skwerach oraz dobór gatunkowy i odmianowy |
C-1 | Przekazanie wiedzy o stanowiskach dla poszczególnych gatunków drzew i krzewów |
C-5 | Określenie warunków dla drzew i krzewów rosnących przy szpitalach oraz dobór gatunkowy i odmianowy |
C-3 | Określenie warunków dla drzew i krzewów rosnących przy ulicach oraz dobór gatunkowy i odmianowy |
C-7 | Określenie warunków dla drzew i krzewów rosnących na terenach dla dzieci oraz dobór gatunkowy i odmianowy |
C-2 | Przekazanie wiedzy na temat wymagań klimatycznych i glebowych drzew i krzewów należących do różnych rodzin |
Treści programowe | T-W-3 | Drzewa i krzewy nadające się na tereny przy ulicach |
---|
T-W-1 | Przegląd podstawowych stanowisk oraz najważniejszych gatunków drzew i krzewów z rodzin o znaczeniu w terenach zieleni |
T-W-5 | Drzewa i krzewy nadające się na tereny przy szpitalach |
T-W-4 | Drzewa i krzewy nadające się na tereny osiedli mieszkaniowych |
T-W-6 | Drzewa i krzewy nadające się na tereny parkowe i skwery |
T-A-1 | Drzewa i krzewy nadające się na tereny dla dzieci |
T-W-2 | Warunki klimatyczno-glebowe dla drzew i krzewów różnych rodzin |
T-A-2 | Przegląd kompozycji roślin na terenach parkowych i skwerach |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia terenowe – omawianie kompozycji roślin |
---|
M-1 | wykłady multimedialne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: kolokwium |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: zaliczenie przedmiotu |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie przyswoił żadnych informacji podanych na zajęciach |
3,0 | w stopniu dostatecznym wykorzystuje zarys podstawowych wiadomości |
3,5 | analizuje przekazaną wiedzę związaną z przedmiotem |
4,0 | wykorzystuje znajomość przekazanych zagadnień w stopniu rozszerzonym |
4,5 | wykorzystuje znajomość zagadnień w stopniu rozszerzonym podając umiejętnie przykłady |
5,0 | potrafi bardzo dobrze wykorzystać przekazaną wiedzę podając szereg przykładów z literatury |