Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZIP_1A_C/18_W01 | wiedza niezbędna do sformułowania tematu celu i zakresu pracy dyplomowej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZIP_1A_W03 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i technologie w wybranym obszarze inżynierii produkcji ze szczególnym uwzględnieniem komputerowego wspomagania projektowania i wytwarzania |
---|
ZIP_1A_W15 | ma szczegółową wiedzę związaną z niektórymi obszarami reprezentowanej dyscypliny inżynierskiej |
ZIP_1A_W16 | ma podstawową wiedzę o trendach rozwojowych w obszarze reprezentowanej dyscypliny inżynierskiej |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_W02 | ma podstawową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
---|
T1A_W03 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W04 | ma szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W05 | ma podstawową wiedzę o trendach rozwojowych z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-2 | Przygotowanie studenta do realizacji pracy dyplomowej inżynierskiej |
---|
C-1 | przygotowanie tematu pracy dyplomowej z określonym celem i zakresem w formie karty pracy dyplomowej (tzw. formatka) zgodnie z regulaminem procesu dyplomowania w ZUT. |
Treści programowe | T-S-6 | Omówienie etapów pisania pracy dyplomowej. Niezbędniki pracy celowej w procesie pisania pracy dyplomowej. |
---|
T-S-4 | Opracowanie karty tematu pracy dyplomowej - omówienie zasad. Specyfika badań w Katedrach WIZUT. |
T-S-1 | Omówienie procedury dyplomowania w WIZUT. Aspekty i uwarunkowania prawne procesu dyplomowania. |
T-S-3 | Prezentacja dopuszczalnej tematyki, zakresu prac dyplomowych i procesu dyplomowania. Ilustracja przykładami. Studium przypadków. W trakcie zajęć prowadzone są rozważania dotyczące zagadnień związanych ze specjalnością. Rozważania prowadzone są w formie dyskusji, której celem jest zapoznanie studentów specjalności w zakresie inżynierii i badań specjalnościowych, które mogłyby być przedmiotem pracy dyplomowej. |
T-S-5 | Prezentacja tematu, celu, zakresu, ogólnego sposobu dojścia do celu w pracy dyplomowej - dyskusja i analiza propozycji tematów - udział czynny studentów (referowanie 4-5 tematów w ciągu godziny zajęć). Opracowanie ewentualnych wytycznych do korekty karty dyplomowej. |
T-S-2 | Cel, problem, przedmiot i zakres pracy dyplomowej inżynierskiej. Cechy pracy inżynierskiej. Formalny charakter pracy inżynierskiej. Typy badań naukowych. Typy prac dyplomowych inżynierskich. |
Metody nauczania | M-1 | Prezentacja. Studium przypadku. Dyskusja. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Prowadzący nie może zaliczyć studentowi przedmiotu, jeśli nie zostanie ustalony dla studenta temat pracy dyplomowej oraz jej opiekun. Temat pracy powinien być przygotowany na obowiązującym w WI ZUT/WIMiM ZUT formularzu karty pracy dyplomowej Itzw. formatka) i dostarczony do Dziekanatu wraz z protokółami zaliczeń przedmiotu.
Podstawa oceny: sposób przygotowania karty tematu dyplomowego oraz aktywność studenta na zajęciach dydaktycznych |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie zna zasad procesu dyplomowania i opracowania tematu pracy dyplomowej. |
3,0 | student zna zasady procesu dyplomowania i opracowania tematu pracy dyplomowej. wie co moze byc tematem pracy inżynierskiej. |
3,5 | student rozumie zasady procesu dyplomowania, zasady opracowania tematu pracy dyplomowej i wie jakie sa typy prac dyplomowych inżynierskich. |
4,0 | student rozumie zasady procesu dyplomowania, zasady opracowania tematu pracy dyplomowej i wie jakie sa typy prac dyplomowych inzynierskich i dodatkowo potrafi przeanalizowac przykładowy temat pracy inżynierskiej z punktu widzenia jej
celu, zakresu i typu |
4,5 | student rozumie zasady procesu dyplomowania, zasady opracowania tematu pracy dyplomowej, wie jakie sa typy prac dyplomowych inzynierskich, potrafi przeanalizowac przykładowy temat pracy inzynierskiej z punktu widzenia jej celu, zakresu i typu oraz dodatkowo potrafi wskazac na sposób jej realizacji. |
5,0 | student rozumie zasady procesu dyplomowania, zasady opracowania tematu pracy dyplomowej, wie jakie sa typy prac dyplomowych inzynierskich, potrafi przeanalizowac przykładowy temat pracy inzynierskiej z punktu widzenia jej celu, zakresu i typu, potrafi wskazac na sposób jej realizacji oraz dodatkowo potrafi ocenic temat pracy dyplomowej. |