Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZIP_1A_E/01_K02 | Student stosuje środki i techniki zwiększające jego atrakcyjność interpersonalną i zawodową profesjonalność. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZIP_1A_K01 | ma świadomość potrzeby dokształcania ze szczególnym uwzględnieniem samokształcenia się |
---|
ZIP_1A_K08 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technnicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektach działalności inżynierskiej;podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T1A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
Cel przedmiotu | C-1 | Po ukończeniu kursu student będzie potrafił wykorzystywać różnorodne techniki ułatwiające powtarzanie i zapamiętywanie materiału. Będzie potrafił planować i racjonalnie gospodarować czasem pracy. Będzie potrafił stosować środki i techniki zwiększające jego atrakcyjność interpersonalną i zawodową profesjonalność |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Kategoria „pierwszego wrażenia” jako budująca nasz profesjonalny i osobisty obraz w oczach innych ludzi. Mowa ciała.
Atrakcyjność interpersonalna, oddziaływania społeczne i techniki negocjacji oraz perswazji. Teorie uczenia się. Przechowywanie skutków uczenia się; jak można polepszyć pamięć?
Wpływ indywidualnych cech jednostki na przebieg i rezultaty uczenia się.
Aktywność poznawcza podmiotu i zaangażowanie emocjonalne jako warunek skutecznego i szybkiego uczenia się. Rola struktury i formy przyswajanych treści w procesie uczenia się. Techniki powtarzania materiału. Rodzaje rozumowań i myślenie twórcze. |
---|
Metody nauczania | M-1 | wykład informacyjny, wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, prezentacja multimedialna |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: test z wykładu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie dotyczy |
3,0 | Nie dotyczy |
3,5 | Nie dotyczy |
4,0 | Nie dotyczy |
4,5 | Nie dotyczy |
5,0 | Nie dotyczy |