Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | 1AU_I_C/15_U01 | Również ich oceny sprzętowo-programowej w kontekście projektowania na poziomie systemu |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | I_1A_U04 | ma podstawowe umiejętności w zakresie programowania i podnoszenia niezawodności systemów wbudowanych |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-3 | Określony zakres umiejętności konfigurowania elementów struktury systemu oraz modelowania i budowania oprogramowania |
---|
Treści programowe | T-L-10 | Sterownik przemysłowy realizowany na platformie National Instruments |
---|
T-L-12 | Przemysłowy system wizyjny - platforma National Instruments |
T-L-14 | System napędowy - platforma Natinal Instruments |
T-L-5 | Programowanie systemu opartego na architekturze ARM |
T-L-3 | Programowanie urządzeń We/Wy (mikrocontroler 8051) |
T-W-6 | Systemy automatyki przemysłowej: zagadnienie regulacji automatycznej, sensory pomiarowe oraz urządzenia wykonawcze, systemy z zamkniętą pętlą regulacji oraz systemy z otwartą pętlą regulacji, zagadnienia implementacyjne |
T-L-4 | Konfigurowanie i programowanie asemblerowe procesora Picoblaze na bazie CPLD |
T-L-13 | System meta-stabilny - platforma National Instruments |
T-L-7 | Konfigurowane systemu wbudowanego na bazie FPGA - Altium |
T-L-15 | Konfigurowanie systemu rekonfigurowalnego na bazie FPGA - platforma National Instruments |
T-L-2 | Programowanie na poziomie "C" (mikrokontroler 8051) |
T-L-11 | System pomiarów technicznych realizowany na platformie National Instruments |
T-L-1 | Programowanie na poziomie Asemblera (mikrokontroler serii 8051) |
T-L-8 | Programowanie poziomu "C" na platformie Altium |
T-L-9 | Programowanie na poziomie systemu - platforma Altium |
T-W-2 | Modelowanie oraz języki opisu: modele działania, zagadnienia projektowe, podejście formalne projektowania, języki opisu, języki synchroniczne, język opisu UML, języki przeznaczone do weryfikacji systemu |
T-W-5 | Projektowanie poziomu systemu: systemy jednomodułowe z magistralą bądź komunikacją sieciową, metody i języki projektowania współbieżnego, metody automatycznego projektowania architektury procesorów, systemy wieloprocesorowe |
Metody nauczania | M-2 | Metoda praktyczna: ćwiczenia laboratoryjne, pokaz, metoda projektów |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: W odniesieniu do ćwiczeń laboratoryjnych; ocena formująca: sprawdziany pisemne i ustne wejściowe do ćwiczen, ocena jakości sprawozdań po odbytych ćwiczeniach |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie nabył jakichkolwiek umiejętności praktycznych. |
3,0 | Posiada minimalne umiejętności związane z konfigurowaniem i programowaniem typowych konfiguracji systemów wbudowanych.. |
3,5 | Posiada umiejętności związane z konfigurowaniem i programowaniem typowych konfiguracji systemów wbudowanych wraz z umiejętnością dokonywania odpowiednich testów weryfikujących. |
4,0 | Posiada pełne umiejętności związane z konfigurowaniem i programowaniem typowych konfiguracji systemów wbudowanych wraz z umiejętnością dokonywania odpowiednich testów weryfikujących. Umie zasymulować oraz dokonać sysntezy komputerowej poziomu systemu dla systemu wbudowanego.. |
4,5 | Posiada pełne umiejętności związane z konfigurowaniem i programowaniem typowych konfiguracji systemów wbudowanych wraz z umiejętnością dokonywania odpowiednich testów weryfikujących. Umie zasymulować oraz dokonać sysntezy komputerowej poziomu systemu dla systemu wbudowanego oraz dokonać oceny jakościowej i ilościowej. |
5,0 | Posiada biegłe umiejętności związane z konfigurowaniem i programowaniem typowych konfiguracji systemów wbudowanych wraz z umiejętnością dokonywania odpowiednich testów weryfikujących. Umie zasymulować oraz dokonać sysntezy komputerowej poziomu systemu dla systemu wbudowanego oraz dokonać oceny jakościowej i ilościowej. Potrafi dokonać wyboru właściwego rozwiązania stosowanie do postawionego zadania. |