Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Z_1A_D6/1_U01 | Umiejętność oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Z_1A_U02 | jest przygotowany do realizacji podstawowych funkcji zarządzania |
---|
Z_1A_U03 | potrafi organizować pracę własną i zespołu |
Z_1A_U14 | potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii i zarządzania |
Z_1A_U01 | potrafi stosować zdobytą wiedzą naukową do interpretacji zjawisk społecznych |
Z_1A_U17 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
Z_1A_U07 | potrafi wyjaśniać, przewidywać i wpływać na zachowania ludzi w organizacji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U04 | potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U06 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska. |
---|
Treści programowe | T-K-1 | Istota logistyki zaopatrzenia
Rola i znaczenie zapasów w kształtowaniu procesów zaopatrzeniowych |
---|
T-K-2 | Ocena i wybór dostawcy u ujęciu rozwiązań logistycznych |
T-K-3 | Jakość dostawy a produkt gotowy w ujęciu całego łańcucha dostaw |
T-K-4 | Relacje partnerskie a cykl życia współpracy z dostawcą |
T-K-5 | Techniki organizacji zaopatrzenia na przykładzie metody MRP |
T-K-6 | Zarządzanie magazynem w ujęciu sterowania zapasami surowców |
T-K-7 | Ekonomiczny aspekt logistyki zaopatrzenia |
Metody nauczania | M-2 | Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków) |
---|
M-3 | Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe) |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Praca zaliczeniowa składająca się z 2 części, tj. teoretycznej - test jednokrotnego wyboru oraz praktycznej – zadania. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie posiada umiejętności oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska. |
3,0 | Posiada podstawowe umiejętności oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska. |
3,5 | Posiada większość umiejętności oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska. |
4,0 | Posiada wszystkie umiejętności oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska. |
4,5 | Posiada wszystkie umiejętności oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury dodatkowej |
5,0 | Doskonale opanował wszystkie umiejętności oceny dostawcy za pomocą metod opartych o siły ciążenia danego zjawiska, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach |