Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (N1)
Sylabus przedmiotu Seminarium II:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zarządzanie | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | licencjat | ||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium II | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra/Zakład | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | prowadzący seminarium Nauczyciel akademicki <wekon@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Krystyna Brzozowska <Krystyna.Brzozowska@zut.edu.pl>, Teresa Kiziukiewicz <Teresa.Kiziukiewicz@zut.edu.pl>, Antoni Mickiewicz <Antoni.Mickiewicz@zut.edu.pl>, Bartosz Mickiewicz <Bartosz.Mickiewicz@zut.edu.pl>, Teodor Skotarczak <Teodor.Skotarczak@zut.edu.pl>, Bogusław Stankiewicz <Boguslaw.Stankiewicz@zut.edu.pl>, Czesław Sułkowski <Czeslaw.Sulkowski@zut.edu.pl>, Leonid Worobjow <Leonid.Worobjow@zut.edu.pl>, Jan Zawadzki <Jan.Zawadzki@zut.edu.pl>, Michał Świtłyk <Michal.Switlyk@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
dla tego przedmiotu nie są określone cele przedmiotuMetody nauczania / narzędzia dydaktyczne
dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczneSposoby oceny
dla tego przedmiotu nie są określone sposoby ocenyZamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZN1_1A_A12_W01 student umie wykorzystać wybrane metody do analizy i opisu zjawisk gospodarczych | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZN1_1A_A12_U01 umiejetność zastosowania poznanych metod badawczych do analizy opisywanego problemu | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZN1_1A_A12_K01 Student staje się kreatywny w wykorzystaniu wiedzy nabytej w trakcie zajęć | — | — | — | — | — | — |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZN1_1A_A12_W01 student umie wykorzystać wybrane metody do analizy i opisu zjawisk gospodarczych | 2,0 | |
3,0 | student definiuje problem badawczy | |
3,5 | student potrafi zaproponować obiekty do badań | |
4,0 | student samodzielnie dobiera literaturę do danego tematu | |
4,5 | student zna zasady przygotowania pracy | |
5,0 | student objaśnia różnice i zależności między: symptomem, problemem badawczym a pytaniami badawczymi; tezą a hipotezą |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZN1_1A_A12_U01 umiejetność zastosowania poznanych metod badawczych do analizy opisywanego problemu | 2,0 | |
3,0 | student umie posłużyć się podstawowymi metodami badawczymi | |
3,5 | student potrafi zaplanować zarys projektu badawczego | |
4,0 | student potrafi zaplanować proces pisania pracy | |
4,5 | student potrafi wyjaśnić i zaprezentować temat pracy wraz z zastosowanymi metodami badawczymi | |
5,0 | na podstawie zdobytych informacji student potrafi formułowac wnioski |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZN1_1A_A12_K01 Student staje się kreatywny w wykorzystaniu wiedzy nabytej w trakcie zajęć | 2,0 | |
3,0 | student potrafi przeprowadzić badania oraz dokonać odpowiedniej interpretacji wyników badań w stopniu dostatecznym | |
3,5 | student dostrzega relacje między poszczególnymi etapami pisania pracy, prowadzenia badań | |
4,0 | student potrafi ocenić swoją skuteczność w pisaniu pracy | |
4,5 | student jest zorientowany na osiągnięcie celu / ukończenie pracy | |
5,0 | student kreatywnie podchodzi do rozwiązywania problemów badawczych |