Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (S1)

Sylabus przedmiotu Economic Analysis:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów nauk społecznych
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Economic Analysis
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Finansów
Nauczyciel odpowiedzialny Julita Stańczuk <julita.stanczuk@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Dawid Dawidowicz <Dawid.Dawidowicz@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 5,0 ECTS (formy) 5,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny 12 Grupa obieralna 5

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW4 30 5,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic economic knowledge
W-2Basic financial knowledge
W-3Basic knowledge of management
W-4Ability to work in a group
W-5Ability to work individual and to solve simple decision problems

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Students ought to know the methods of economic analysis and its use to assess the economic efficiency of production factors
C-2Students should be able to identify and analyze sources of information used in economic analysis
C-3Students should have ability to assess the economic condition of the company

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Introduction to the economic analysis – definition, functions and types and methods of the economic analysis2
T-W-2Financial reporting as a source of company financial analysis, forms of presentation the results of the analysis2
T-W-3Preliminary analysis of financial statements2
T-W-4Financial ratio analysis (liquidity, profitability, activity and gearing ratios)4
T-W-5Du Pont analysis2
T-W-6Management of the working capital2
T-W-7Operating leverage and even point2
T-W-8Financial leverage and its impact on the structure of capital in the company2
T-W-9The concept, measurement and analysis of production2
T-W-10Assessment of effectiveness of human resources2
T-W-11Methods of assessment of investment projects4
T-W-12Case studies - student's multimedia presentations2
T-W-13Final exam2
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Attendance in classes30
A-W-2Getting acquainted with literature of the subject25
A-W-3Solving problems10
A-W-4Preparing partial case study10
A-W-5Preparing multimedia presentation20
A-W-6Exam preparation55
150

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture
M-2Discussion
M-3Case study - working in a group
M-4Multimedia project

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: in-class activity
S-2Ocena formująca: multimedia presentation
S-3Ocena formująca: work in group - case study
S-4Ocena podsumowująca: written exam

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_OJ10_W01
Students should know the methods and tools of the economic analysis
E_1A_W12S1A_W03, S1A_W06, S1A_W08C-3, C-1T-W-4, T-W-7, T-W-9, T-W-6, T-W-8, T-W-10, T-W-11, T-W-1, T-W-5M-3, M-1S-4, S-1, S-3, S-2
E_1A_OJ10_W02
Students should have knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company
E_1A_W06S1A_W06C-2T-W-1, T-W-2M-2, M-1S-2, S-1, S-4, S-3

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_OJ10_U01
Students should know how to prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
E_1A_U01, E_1A_U06, E_1A_U09, E_1A_U11, E_1A_U12, E_1A_U14, E_1A_U15, E_1A_U17S1A_U01, S1A_U02, S1A_U03, S1A_U04, S1A_U05, S1A_U07, S1A_U08, S1A_U09, S1A_U10, S1A_U11C-2, C-1, C-3T-W-1, T-W-8, T-W-10, T-W-9, T-W-3, T-W-12, T-W-7, T-W-5, T-W-11, T-W-4, T-W-6, T-W-2M-4, M-1S-2
E_1A_OJ10_U02
Students should know how to use the basic tools and methods of the economic analysis
E_1A_U01, E_1A_U04, E_1A_U15S1A_U01, S1A_U02, S1A_U05, S1A_U08, S1A_U11C-1, C-3T-W-11, T-W-9, T-W-8, T-W-5, T-W-7, T-W-4, T-W-3, T-W-10M-3, M-4, M-1S-2, S-4, S-3, S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_OJ10_K01
Can work individual on the assessment of the economic condition of the company
E_1A_K02, E_1A_K03S1A_K02, S1A_K03C-3T-W-1, T-W-9, T-W-2, T-W-10, T-W-8, T-W-5, T-W-11, T-W-12, T-W-4, T-W-3, T-W-7, T-W-6M-4, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_OJ10_W01
Students should know the methods and tools of the economic analysis
2,0Student doesn't know the methods and tools of the economic analysis
3,0Student knows some of the methods and tools of the economic analysis
3,5Student knows basic methods and tools of the economic analysis
4,0Student knows almost all of the methods and tools of the economic analysis
4,5Student knows all of the methods and tools of the economic analysis
5,0Student knowledge about the methods and tools of the economic analysis is excellent
E_1A_OJ10_W02
Students should have knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company
2,0Student doesn't know the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company
3,0Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is very poor
3,5Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is very basic
4,0Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is more than basic
4,5Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is great
5,0Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is excellent

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_OJ10_U01
Students should know how to prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
2,0Students is not able to prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
3,0Students can prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company, with some teacher's help, at a safisfactory level
3,5Students can prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company, with some teacher's help, at a basic level
4,0Students can prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
4,5Students can prepare and present great multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
5,0Students can prepare and present excellent multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
E_1A_OJ10_U02
Students should know how to use the basic tools and methods of the economic analysis
2,0Student can’t use the methods and tools of the economic analysis
3,0Student can use some of the methods and tools of the economic analysis
3,5Student can use basic methods and tools of the economic analysis
4,0Student can use almost all of the methods and tools of the economic analysis
4,5Student can use all of the methods and tools of the economic analysis
5,0Student's skills on the use of the methods and tools of the economic analysis are excellent

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_OJ10_K01
Can work individual on the assessment of the economic condition of the company
2,0Student isn't able to work independently assessing the condition of the company
3,0Student is able to work independently assessing the condition of the company, with many tips from the teacher
3,5Student is able to work independently assessing the condition of the company, with some tips from the teacher
4,0Student is able to work independently assessing the condition of the company
4,5Student is able to work independently assessing the condition of the company
5,0Student is able to work independently assessing the condition of the company

Literatura podstawowa

  1. Zvi Bodie, Robert C. Merton., Finance, Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2000
  2. Lawrence J. Gitman., Principles of managerial finance, Reading, Massachusetts : Addison-Wesley, Reading, Massachusetts, 2000

Literatura dodatkowa

  1. Alan C. Shapiro, Sheldon D. Balbirer, Modern corporate finance: a multidisciplinary approach to value creation, Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2000

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Introduction to the economic analysis – definition, functions and types and methods of the economic analysis2
T-W-2Financial reporting as a source of company financial analysis, forms of presentation the results of the analysis2
T-W-3Preliminary analysis of financial statements2
T-W-4Financial ratio analysis (liquidity, profitability, activity and gearing ratios)4
T-W-5Du Pont analysis2
T-W-6Management of the working capital2
T-W-7Operating leverage and even point2
T-W-8Financial leverage and its impact on the structure of capital in the company2
T-W-9The concept, measurement and analysis of production2
T-W-10Assessment of effectiveness of human resources2
T-W-11Methods of assessment of investment projects4
T-W-12Case studies - student's multimedia presentations2
T-W-13Final exam2
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Attendance in classes30
A-W-2Getting acquainted with literature of the subject25
A-W-3Solving problems10
A-W-4Preparing partial case study10
A-W-5Preparing multimedia presentation20
A-W-6Exam preparation55
150
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_OJ10_W01Students should know the methods and tools of the economic analysis
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W12Ma podstawową wiedzę o metodach analizy ekonomiczno-finansowej oraz planowania
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_W03ma podstawową wiedzę o relacjach między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej, międzynarodowej i międzykulturowej
S1A_W06zna metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania danych, właściwe dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, pozwalające opisywać struktury i instytucje społeczne oraz procesy w nich i między nimi zachodzące
S1A_W08ma wiedzę o procesach zmian struktur i instytucji społecznych oraz ich elementów, o przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych zmian
Cel przedmiotuC-3Students should have ability to assess the economic condition of the company
C-1Students ought to know the methods of economic analysis and its use to assess the economic efficiency of production factors
Treści programoweT-W-4Financial ratio analysis (liquidity, profitability, activity and gearing ratios)
T-W-7Operating leverage and even point
T-W-9The concept, measurement and analysis of production
T-W-6Management of the working capital
T-W-8Financial leverage and its impact on the structure of capital in the company
T-W-10Assessment of effectiveness of human resources
T-W-11Methods of assessment of investment projects
T-W-1Introduction to the economic analysis – definition, functions and types and methods of the economic analysis
T-W-5Du Pont analysis
Metody nauczaniaM-3Case study - working in a group
M-1Lecture
Sposób ocenyS-4Ocena podsumowująca: written exam
S-1Ocena formująca: in-class activity
S-3Ocena formująca: work in group - case study
S-2Ocena formująca: multimedia presentation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student doesn't know the methods and tools of the economic analysis
3,0Student knows some of the methods and tools of the economic analysis
3,5Student knows basic methods and tools of the economic analysis
4,0Student knows almost all of the methods and tools of the economic analysis
4,5Student knows all of the methods and tools of the economic analysis
5,0Student knowledge about the methods and tools of the economic analysis is excellent
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_OJ10_W02Students should have knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W06Zna metody i narzędzia pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych (w tym informatyczne) dotyczące zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_W06zna metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania danych, właściwe dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, pozwalające opisywać struktury i instytucje społeczne oraz procesy w nich i między nimi zachodzące
Cel przedmiotuC-2Students should be able to identify and analyze sources of information used in economic analysis
Treści programoweT-W-1Introduction to the economic analysis – definition, functions and types and methods of the economic analysis
T-W-2Financial reporting as a source of company financial analysis, forms of presentation the results of the analysis
Metody nauczaniaM-2Discussion
M-1Lecture
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: multimedia presentation
S-1Ocena formująca: in-class activity
S-4Ocena podsumowująca: written exam
S-3Ocena formująca: work in group - case study
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student doesn't know the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company
3,0Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is very poor
3,5Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is very basic
4,0Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is more than basic
4,5Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is great
5,0Student knowledge of the sources of information which can be used in assessing the economic condition of the company is excellent
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_OJ10_U01Students should know how to prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U06Potrafi wskazać źródła finansowania i posiada umiejętność wykorzystania wiedzy z rachunkowości w procesach gospodarowania
E_1A_U09Potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem standardowych metod badawczych
E_1A_U11Analizuje wskazane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia
E_1A_U12Posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
E_1A_U14Posiada umiejętność przygotowania typowych wystąpień ustnych w języku polskim i obcym, uznawanym za język komunikacji międzynarodowej, z zakresu ekonomii dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych pojęć teoretycznych, a także z innych źródeł
E_1A_U15Włada angielskim słownictwem specjalistycznym z zakresu ekonomii zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
E_1A_U17Potrafi wykorzystać technologie teleinformatyczne (ICT)
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_U01potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U02potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U03potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U04potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U05prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U07analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje, w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia
S1A_U08posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
S1A_U09posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł
S1A_U10posiada umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych, w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł
S1A_U11ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
Cel przedmiotuC-2Students should be able to identify and analyze sources of information used in economic analysis
C-1Students ought to know the methods of economic analysis and its use to assess the economic efficiency of production factors
C-3Students should have ability to assess the economic condition of the company
Treści programoweT-W-1Introduction to the economic analysis – definition, functions and types and methods of the economic analysis
T-W-8Financial leverage and its impact on the structure of capital in the company
T-W-10Assessment of effectiveness of human resources
T-W-9The concept, measurement and analysis of production
T-W-3Preliminary analysis of financial statements
T-W-12Case studies - student's multimedia presentations
T-W-7Operating leverage and even point
T-W-5Du Pont analysis
T-W-11Methods of assessment of investment projects
T-W-4Financial ratio analysis (liquidity, profitability, activity and gearing ratios)
T-W-6Management of the working capital
T-W-2Financial reporting as a source of company financial analysis, forms of presentation the results of the analysis
Metody nauczaniaM-4Multimedia project
M-1Lecture
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: multimedia presentation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Students is not able to prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
3,0Students can prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company, with some teacher's help, at a safisfactory level
3,5Students can prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company, with some teacher's help, at a basic level
4,0Students can prepare and present multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
4,5Students can prepare and present great multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
5,0Students can prepare and present excellent multimedia presentation containing economic standing of the chosen company
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_OJ10_U02Students should know how to use the basic tools and methods of the economic analysis
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U04Potrafi identyfikować struktury rynku i dobrać podstawowe narzędzia i metody ich pomiaru
E_1A_U15Włada angielskim słownictwem specjalistycznym z zakresu ekonomii zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_U01potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U02potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U05prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U08posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
S1A_U11ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
Cel przedmiotuC-1Students ought to know the methods of economic analysis and its use to assess the economic efficiency of production factors
C-3Students should have ability to assess the economic condition of the company
Treści programoweT-W-11Methods of assessment of investment projects
T-W-9The concept, measurement and analysis of production
T-W-8Financial leverage and its impact on the structure of capital in the company
T-W-5Du Pont analysis
T-W-7Operating leverage and even point
T-W-4Financial ratio analysis (liquidity, profitability, activity and gearing ratios)
T-W-3Preliminary analysis of financial statements
T-W-10Assessment of effectiveness of human resources
Metody nauczaniaM-3Case study - working in a group
M-4Multimedia project
M-1Lecture
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: multimedia presentation
S-4Ocena podsumowująca: written exam
S-3Ocena formująca: work in group - case study
S-1Ocena formująca: in-class activity
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student can’t use the methods and tools of the economic analysis
3,0Student can use some of the methods and tools of the economic analysis
3,5Student can use basic methods and tools of the economic analysis
4,0Student can use almost all of the methods and tools of the economic analysis
4,5Student can use all of the methods and tools of the economic analysis
5,0Student's skills on the use of the methods and tools of the economic analysis are excellent
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_OJ10_K01Can work individual on the assessment of the economic condition of the company
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_K02Samodzielnej pracy oraz pracy w zespole (słuchanie, negocjacje, perswazja, prezentacja)
E_1A_K03Określania priorytetów służących do realizacji zadań ustalonych przez siebie lub innych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_K02potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
S1A_K03potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
Cel przedmiotuC-3Students should have ability to assess the economic condition of the company
Treści programoweT-W-1Introduction to the economic analysis – definition, functions and types and methods of the economic analysis
T-W-9The concept, measurement and analysis of production
T-W-2Financial reporting as a source of company financial analysis, forms of presentation the results of the analysis
T-W-10Assessment of effectiveness of human resources
T-W-8Financial leverage and its impact on the structure of capital in the company
T-W-5Du Pont analysis
T-W-11Methods of assessment of investment projects
T-W-12Case studies - student's multimedia presentations
T-W-4Financial ratio analysis (liquidity, profitability, activity and gearing ratios)
T-W-3Preliminary analysis of financial statements
T-W-7Operating leverage and even point
T-W-6Management of the working capital
Metody nauczaniaM-4Multimedia project
M-2Discussion
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: in-class activity
S-2Ocena formująca: multimedia presentation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student isn't able to work independently assessing the condition of the company
3,0Student is able to work independently assessing the condition of the company, with many tips from the teacher
3,5Student is able to work independently assessing the condition of the company, with some tips from the teacher
4,0Student is able to work independently assessing the condition of the company
4,5Student is able to work independently assessing the condition of the company
5,0Student is able to work independently assessing the condition of the company