Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_2A_D3/5_W01 | Zna elementarne pojęcia i instytucje z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_2A_W04 | Ma wiedzę o różnych rodzajach więzi społecznych i występujących między nimi prawidłowościach oraz wiedzę pogłębioną o wybranych kategoriach tych więzi |
---|
E_2A_W08 | Ma pogłębioną wiedzę na temat wybranych systemów norm i reguł prawno-organizacyjnych warunkujących funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i instytucji społecznych, ich natury i sposobów działania |
E_2A_W01 | Ma rozszerzoną wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi |
E_2A_W02 | Ma rozszerzoną wiedzę na temat struktur i instytucji społecznych oraz pogłębioną wiedzę w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_W01 | ma rozszerzoną wiedzę o charakterze nauk społecznych, ich miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk |
---|
S2A_W02 | ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych oraz pogłębioną w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych |
S2A_W04 | ma wiedzę o różnych rodzajach więzi społecznych i występujących między nimi prawidłowościach oraz wiedzę pogłębioną w odniesieniu do wybranych kategorii więzi społecznych |
S2A_W07 | ma pogłębioną wiedzę na temat wybranych systemów norm i reguł (prawnych, organizacyjnych, zawodowych, moralnych, etycznych) organizujących struktury i instytucje społeczne i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z podstawowymi źródłami informacji o nieruchomościach |
---|
C-2 | Uksztaltowanie umiejętności korzystania z różnych żródeł informacji |
Treści programowe | T-K-1 | Sądy wieczysto księgowe i księgi wieczyste |
---|
T-K-2 | Kataster nieruchomości |
T-K-3 | Ewidencja sieci uzbrojenia terenu |
T-K-4 | Analiza wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość |
T-K-5 | Mapy tematyczne |
T-K-6 | Inne żródła o nieruchomościach |
Metody nauczania | M-1 | Metoda problemowa - wykład konwersatoryjny |
---|
M-2 | Metoda podająca- pogadana sokrastyczna lub heurystyczna |
M-3 | Metody aktywizujace - studia praktycznych przypadków |
M-4 | Metody praktyczne - ćwiczenia |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: ocena testu wielokrotnego wyboru |
---|
S-2 | Ocena formująca: ocena w kompetencji zastosowania nabytej wiedzy |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie jest w stanie:
zdefiniować podstawowych pojęć z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach
wskazać podstawowych żródeł informacji o nieruchomościach
rozróznić, definiować i i korzystać ze źródeł informacji o nieruchomościach |
3,0 | Student :
w zakresie wiedzy opanował podstawowy materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiał
w zakresie wyrażania wiedzy popełnia wiele drobnych błędów w treści i w języku
w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany |
3,5 | Student:
w zakresie wiedzy opanował podstawowy materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiałw zakresie wyrażania wiedzy popełnia drobne błędów w treści i w języku
w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany |
4,0 | Student
w zakresie wiedzy opanował prawie cały materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował niemał całość treści programowych
w zakresie wyrażania wiedzy popełnia nieznaczne uchybienia
w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje zainteresowanie |
4,5 | Student:
w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował całość treści programowych
w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności
w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie |
5,0 | Student:
w zakresie wiedzy wykracza poza materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy - bez zastrzeżeń
w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności
w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie i ciekawość poznawczą |