Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_2A_D8/4_W01 | Efektem jest opanowanie wiedzy w zakresie podstawowych pojęć i instytucji procesu budowlanego i inwestycyjnego. Student powinien umieć nazwać i scharakteryzować etapy, instytucje i podmiotu procesu inwestycyjnego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_2A_W02 | Ma rozszerzoną wiedzę na temat struktur i instytucji społecznych oraz pogłębioną wiedzę w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych |
---|
E_2A_W03 | Ma pogłębioną wiedzę na temat relacji między strukturami i instytucjami społecznymi w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych i kategorii więzi społecznych lub wybranych kręgów kulturowych |
E_2A_W01 | Ma rozszerzoną wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi |
E_2A_W06 | Zna w sposób pogłębiony wybrane metody i narzędzia opisu, w tym techniki pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych oraz modelowania zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych, a także identyfikowania rządzących nimi prawidłowości |
E_2A_W04 | Ma wiedzę o różnych rodzajach więzi społecznych i występujących między nimi prawidłowościach oraz wiedzę pogłębioną o wybranych kategoriach tych więzi |
E_2A_W05 | Ma rozszerzoną wiedzę o człowieku jako podmiocie tworzącym i działającym w strukturach społeczno-gospodarczych oraz pogłębioną w zakresie obszarów jego aktywności społeczno-gospodarczej |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_W01 | ma rozszerzoną wiedzę o charakterze nauk społecznych, ich miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk |
---|
S2A_W02 | ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych oraz pogłębioną w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych |
S2A_W03 | ma pogłębioną wiedzę o relacjach między strukturami i instytucjami społecznymi w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych i kategorii więzi społecznych lub wybranych kręgów kulturowych |
S2A_W04 | ma wiedzę o różnych rodzajach więzi społecznych i występujących między nimi prawidłowościach oraz wiedzę pogłębioną w odniesieniu do wybranych kategorii więzi społecznych |
S2A_W05 | ma rozszerzoną wiedzę o człowieku jako twórcy kultury, pogłębioną w odniesieniu do wybranych obszarów aktywności człowieka |
S2A_W06 | zna w sposób pogłębiony wybrane metody i narzędzia opisu, w tym techniki pozyskiwania danych oraz modelowania struktur społecznych i procesów w nich zachodzących, a także identyfikowania rządzących nimi prawidłowości |
Cel przedmiotu | C-2 | Poznanie i zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu prawa budowlanego |
---|
C-3 | Poznanie i zrozumienie zasad postępowania administracyjnego w zakresie związanym w procesie inwestycyjnym i budowlanym |
C-4 | Zrozumienie zasad zastosowania prawa budowlanego w praktyce |
C-5 | Opanowanie umiejętności formułowania podstawowych umów, pism i wniosków w procesie inwestycyjnym |
Treści programowe | T-W-10 | Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym |
---|
T-W-7 | Inne umowy występujące w procesie budowlanym |
T-W-1 | Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowalnej |
T-W-8 | Odpowiedzialność w zakresie inwestycji budowlanej – umowna i ustawowa, z uwzględnieniem odpowiedzialności deliktowej |
T-W-5 | Gwarancji zapłaty za roboty budowlane |
T-W-4 | Obowiązki stron występujących w procesie inwestycyjnym, obowiązki inwestora |
T-W-2 | Plan zagospodarowania przestrzennego podstawowe pojęcia |
T-W-9 | Samowola budowlana i jej legalizacja |
T-W-3 | Definicje i pojęcia w prawie budowlanym, definicja obiektu linowego oraz katalog obiektów, których budowa nie wymaga pozwolenia na budowę |
T-W-6 | Treść umowy o roboty budowlane |
Metody nauczania | M-4 | konwersatorium |
---|
Sposób oceny | S-4 | Ocena formująca: Ocena umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy |
---|
S-5 | Ocena formująca: Ocena z zaliczenia - test zaliczeniowy z pytaniami otwartymi |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie posiada wiedzy z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego |
3,0 | Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego |
3,5 | Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu wiecej niz dostatecznym |
4,0 | Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu dobrym |
4,5 | Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu wiecej niz dobrym |
5,0 | Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu bardzo dobrym |