Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (N1)
specjalność: Gospodarka regionalna i samorządowa
Sylabus przedmiotu International Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Ekonomia | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | licencjat | ||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | International Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 12 | Grupa obieralna | 7 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | principles of marketing |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Develop a working knowledge of marketing from international scope |
C-2 | Link marketing theory with marketing practice |
C-3 | Analyze marketing cases |
C-4 | Discuss marketing problems from globalization point of view |
C-5 | Develop marketing programs for international companies |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | The nature of international marketing | 3 |
T-W-2 | Environment of international marketing | 4 |
T-W-3 | International marketing opportunities and strategies | 4 |
T-W-4 | International product and brand management | 4 |
T-W-5 | International marketing channels | 3 |
T-W-6 | International and global pricing approaches | 3 |
T-W-7 | International advertising | 5 |
T-W-8 | Future developments in global marketing | 4 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 30 |
A-W-2 | przygotowanie do zajęć | 80 |
A-W-3 | przygotowanie projektu | 20 |
A-W-4 | przygotowanie prezentacji | 20 |
150 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Case studies |
M-3 | Discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: praca w grupach |
S-2 | Ocena formująca: aktywność na zajęciach |
S-3 | Ocena podsumowująca: kolokwium |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
E_1A_OJ11_W01 studenci winni definiować marketing międzynarodowy | E_1A_W01 | S1A_W01 | C-2 | T-W-1, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7 | M-1 | S-3 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
E_1A_OJ11_U01 student powinien dobierać działania marketingowe do międzynarodowej sytuacji podmiotu | E_1A_U10 | S1A_U06 | C-1, C-2, C-4, C-5 | T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7 | M-2, M-3 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
E_1A_OJ11_K02 studenci bedą mieli swiadomość roli marketingu w miedzynarodowej działalności podmiotów i będzie umiał dobierać odpowiednie działania | E_1A_K06 | S1A_K07 | C-3, C-5 | T-W-3, T-W-8 | M-1, M-2, M-3 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
E_1A_OJ11_W01 studenci winni definiować marketing międzynarodowy | 2,0 | |
3,0 | studenci winni definiować marketing międzynarodowy z wybranego punktu widzenia | |
3,5 | studenci winni definiować marketing międzynarodowy z kilku punktów widzenia | |
4,0 | studenci powinni samodzielnie interpretować definicję | |
4,5 | studenci powinni samodzielnie interpretować definicję omawiając szerzej jej elementy | |
5,0 | samodzielnie potrafią stworzyć definicję w odniesieniu do wybranego rynku |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
E_1A_OJ11_U01 student powinien dobierać działania marketingowe do międzynarodowej sytuacji podmiotu | 2,0 | |
3,0 | studenci powinni interpretować sytuację podmiotu na podstawie podanych informacji | |
3,5 | studenci powinni samodzielnie poszukiwć informacje dotyczące sytuacji podmiotu | |
4,0 | studenci powinni samodzielnie poszukiwć przesłanek i interpretować sytuację podmiotu | |
4,5 | studenci powinni samodzielnie wiązać działania marketingowe z sytuacją rynkową podmiotu | |
5,0 | student powinien dobierać działania marketingowe do międzynarodowej sytuacji podmiotu |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
E_1A_OJ11_K02 studenci bedą mieli swiadomość roli marketingu w miedzynarodowej działalności podmiotów i będzie umiał dobierać odpowiednie działania | 2,0 | |
3,0 | studenci bedą mieli swiadomość roli marketingu w miedzynarodowej działalności podmiotów, jak i będą wyrażać oceny dotyczące pozytywnych i negatywnych aspektów marketingu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- R. Bennett, J. Blythe, International marketing, Kogan Page, London, 2008
- B. Kleindl, International marketing, Thomson Publ., Mason, 2007