Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Kynologia (N1)
Sylabus przedmiotu Marketing i promocja w Internecie i mediach społecznościowych:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Kynologia | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | praktyczny | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Marketing i promocja w Internecie i mediach społecznościowych | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nauk o Zwierzętach Przeżuwających | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Sonia Hiller <Sonia.Hiller@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 2 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomość podstaw informatyki ze szkoły średniej |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie z podstawami obsługi programów internetowych, aplikacji i kanałami nadawczymi, służącymi do promowania wizerunku osoby/firmy/marki/artykułu |
C-2 | Zapoznanie z zasadami dobrej organizacji działań w zakresie brandingu. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Branding – podstawy budowania i promocji marki w Internecie | 1 |
T-L-2 | Zasady świata wirtualnego – kultura i ograniczenie „hejtu” | 1 |
T-L-3 | Podstawy prawne obowiązujące w Internecie | 2 |
T-L-4 | Promowanie artykułów i/lub usług w Internecie i social mediach | 2 |
T-L-5 | Tworzenie wizerunku w Internecie i social mediach | 2 |
T-L-6 | Podstawy, zasady i ograniczenia tworzenia postów w social mediach | 2 |
T-L-7 | Tworzenie relacji/filmów wideo | 2 |
T-L-8 | Szata graficzna strony internetowej i profili społecznościowych | 3 |
T-L-9 | Reklama, promocja i osiąganie zasięgów u odbiorców | 3 |
18 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | uczestnictwo w zajęciach | 18 |
A-L-2 | przygotowanie do zaliczenia | 30 |
A-L-3 | konsultacje | 2 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Metoda podająca - wykład informacyjny wspomagany prezentacjami multimedialnymi |
M-2 | Metoda praktyczna - pokaz, ćwiczenia laboratoryjne. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Zaliczenie pisemne |
S-2 | Ocena formująca: Ocena aktywności na na zajęciach |
S-3 | Ocena formująca: Ocena umiejętności praktycznych z zajęć laboratoryjnych |
S-4 | Ocena podsumowująca: Ocena bazująca na ocenie formującej. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.4_W01 Student posiada wiedzę na temat obsługi programów, aplikacji i narzędzi służących do tworzenia treści zamieszcanych w Internecie oraz posiada wiedzę na temat zasad i praw związanych z umieszczaniem różnych treści w Internecie i mediach społecznościowych. | Kn_1P_W01, Kn_1P_W05, Kn_1P_W23 | — | — | C-1, C-2 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-L-8, T-L-9 | M-1 | S-1, S-4 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.4_U01 Student potrafi zastosować odpowiednie działania z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i aplikacji w celu przekazywania treści w Internecie i mediach społecznościowych. | Kn_1P_U02, Kn_1P_U09 | — | — | C-1 | T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-L-8, T-L-9 | M-2 | S-2, S-3, S-4 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.4_K01 Student jest świadomy zasad i obowiązków, jak również ograniczeń i zagrożeń związanych z działalnością w mediach społecznościowych oraz przestrzega praw autorskich w udostępnianych treściach, a wszytskie materiały stanowiące promocję w Internecie i mediach społecznościowych są zgodne z wytycznymi i pozbawione nieodpowiednich treści. | Kn_1P_K03, Kn_1P_K06 | — | — | C-1, C-2 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-L-8, T-L-9 | M-1, M-2 | S-2, S-3, S-4 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.4_W01 Student posiada wiedzę na temat obsługi programów, aplikacji i narzędzi służących do tworzenia treści zamieszcanych w Internecie oraz posiada wiedzę na temat zasad i praw związanych z umieszczaniem różnych treści w Internecie i mediach społecznościowych. | 2,0 | |
3,0 | Student posiada podstawową wiedzę na temat obsługi programów, aplikacji i narzędzi służących do tworzenia treści zamieszcanych w Internecie oraz posiada podstawową wiedzę na temat zasad i praw związanych z umieszczaniem różnych treści w Internecie i mediach społecznościowych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.4_U01 Student potrafi zastosować odpowiednie działania z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i aplikacji w celu przekazywania treści w Internecie i mediach społecznościowych. | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi zastosować podstawowe działania z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i aplikacji w celu przekazywania treści w Internecie i mediach społecznościowych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.4_K01 Student jest świadomy zasad i obowiązków, jak również ograniczeń i zagrożeń związanych z działalnością w mediach społecznościowych oraz przestrzega praw autorskich w udostępnianych treściach, a wszytskie materiały stanowiące promocję w Internecie i mediach społecznościowych są zgodne z wytycznymi i pozbawione nieodpowiednich treści. | 2,0 | |
3,0 | Student ma świadomość zasad, obowiązków, ograniczeń i zagrożeń związanych z działalnością w mediach społecznościowych oraz przestrzega praw autorskich w udostępnianych treściach | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Pod redakcją Ryszarda Markiewicza, Prawo a media społecznościowe, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022, 2011
- Marcin Żukowski, Twoja firma w social mediach, OnePress, 2024, 2011