Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TCH_2A_D02-13_U01 | Student potrafi prawidłowo przygotować stanowisko badawcze, stosować metody analityczne związane z przedmotem pracy dyplomowej magisterskiej oraz poprawnie opracowuje i interpretuje uzyskane wyniki |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_U05 | Absolwent potrafi zastosować poszerzoną wiedzę dotyczącą zasad ochrony środowiska, gospodarki odpadami i zagrożeń związanych z realizacją procesów chemicznych, w tym z zakresu studiowanej specjalności oraz zagrożeń i dylematów jakie ona za sobą pociąga. |
---|
TCH_2A_U07 | Absolwent potrafi komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii i znanych technik informacyjno-komunikacyjnych w obszarze technologii chemicznej oraz potrafi prowadzić dyskusję naukową – przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska |
TCH_2A_U08 | Absolwent potrafi planować pracę własną oraz organizować prace zespołowe |
TCH_2A_U09 | Absolwent potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie oraz ukierunkowywać innych |
TCH_2A_U10 | Absolwent potrafi korzystać z zasobów bibliograficznych oraz wykorzystać je w sposób twórczy do interpretacji i prezentacji wybranych informacji |
TCH_2A_U11 | Absolwent potrafi stosować zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w pracowni laboratoryjnej |
TCH_2A_U01 | Absolwent potrafi wykorzystać pogłębioną wiedzę w zakresie procesów chemicznych, obejmującą odpowiedni dobór materiałów, surowców, metod, technik, aparatury i urządzeń do realizacji procesów chemicznych/biochemicznych oraz potrafi zastosować metody charakteryzowania surowców i otrzymanych produktów |
Cel przedmiotu | C-1 | Ukształtowanie umiejętności prowadzenia i kontroli procesów z zakresu specjalności technologia polimerów syntetycznych i biomateriałów |
---|
C-2 | Przygotowanie właściwego opracowania wyników badań i rzetelnej ich interpretacji |
C-3 | Ukształtownie umiejętności samodzienej pracy w rozwiązywaniu zagadnień badawczych |
Treści programowe | T-L-2 | Dobór metod analitycznych niezbędnych do realizacji procesu i badania właściwości otrzmywanego produktu |
---|
T-L-3 | Przeprowadzenie zaplanowanych badań i opracowanie otrzymanych rezultatów doświadczeń |
Metody nauczania | M-1 | Ciągła praca ze studentem w laboratorium |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena samodzielności i aktywności w prowadzeniu badań |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Sprawozdanie pisemne z realizacji zaplanowanych badań |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | student prawidłowo przygotowuje stanowisko badawcze, stosuje metody analityczne związane z przedmotem pracy dyplomowej oraz poprawnie opracowuje i interpretuje uzyskane wyniki |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |