Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Projektowanie materiałowe w konstrukcjach inżynierskich (S1)
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe II:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Projektowanie materiałowe w konstrukcjach inżynierskich | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe II | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Materiałowych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Jolanta Baranowska <Jolanta.Baranowska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 16 | Grupa obieralna | 1 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Seminarium dyplomowe I 1 Wpis na semestr według wymagań wydziałowych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Seminarium dyplomowe II 1 Kontrola zaawansowania pracy dyplomowej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
T-SD-1 | Kontrola przygotowania do realizcji badań i rozpoznania literaturowego. Ustalenie zakresu i metod badań. Interpretacja zakresu badań. Przygotowanie do redakcji pracy dyplomowej: formy i wymagania. Forma opisu wyników. Sposób cytowania literatury. Indywidualne informacje studentów o postępach prac eksperymentalnych. Kontrola postępów redakcji pracy dyplomowej. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
A-SD-1 | Przygotowywanie informacji o postępach prac eksperymentalnych. Informacje o formach opisu wyników badań. Pryzgotowywanie prezentacji. | 10 |
A-SD-2 | uczestnictwo w zajęciach, przedstawienie ustne programu oraz zaawansowania pracy | 15 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Seminarium dyplomowe II 1 Praca własna studenta nadzorowana przez opiekuna pracy oraz nadzorowana i sprawdzana przez prowadzącego seminarium dyplomowe. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena dyskusji i prezentacji wyników |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PMKI_1A_C52_W01 Wiedza na temat zarządzania czasem i nadzorem postępów w realizacji pracy badawczej | PMKI_1A_W17, PMKI_1A_W19 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PMKI_1A_C52_U01 potrzafii zaprezentowac w sposób zrozumiały wyniki badań i aaliz literaturowych, podjąć dyskusję na ich temat i umotywować swoje stanowisko | PMKI_1A_U01, PMKI_1A_U17 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PMKI_1A_C52_K01 jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, ma świadomośc konieczności ciągłego jej poszerzania oraz zasięgania opiniii ekspertów. | PMKI_1A_K01 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
PMKI_1A_C52_W01 Wiedza na temat zarządzania czasem i nadzorem postępów w realizacji pracy badawczej | 2,0 | |
3,0 | Osiągniecie efektów na poziomie 50-59% | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
PMKI_1A_C52_U01 potrzafii zaprezentowac w sposób zrozumiały wyniki badań i aaliz literaturowych, podjąć dyskusję na ich temat i umotywować swoje stanowisko | 2,0 | |
3,0 | Student osiągnął efekty na poziomie 50-59% | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
PMKI_1A_C52_K01 jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, ma świadomośc konieczności ciągłego jej poszerzania oraz zasięgania opiniii ekspertów. | 2,0 | |
3,0 | 80% obecności | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- x, x, 2011